اجاق گاز صنعتي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۷ اسفند ۰۲

اجاق گاز صنعتي

امروزه راه اندازي رستوران صنعتي، تهيه ي غذا و كترينگ به يكي از شغل هاي پرتقاضا در جامعه تبديل شده است و افراد زيادي در پي ايجاد اين كسب و كار مي باشند اما قبل از شروع به اين فعاليت فراهم آوردن امكاناتي از جمله تجهيزات مورد نياز براي تاسيس رستوران، از اولويت هاي مهم اين كار به حساب مي آيد در ادامه ي مطلب در خصوص چگونگي راه اندازي كترينگ  و برخي از تجهيزات مورد نياز براي اين كار خواهيم پرداخت.

دستگاه تهيه حليم

يكي از مهم ترين تجهيزات صنعتي براي آشپزخانه هايي كه در آن ها حليم و يا آش طبخ مي شود دستگاه تهيه حليم مي باشد اين دستگاه در اندازه ها و شكل هاي مختلف در بازار موجود است استفاده از اين دستگاه بسيار ساده مي باشد و به دليل جدا شدن اجزاي مختلف آن شست و شوي آن بسيار آسان است.لازم به ذكر است دستگاه تهيه حليم با دوام بوده و داراي سوپاپ اطمينان مي باشد.

 اجاق گاز صنعتي پايه دار

از جمله ضروري ترين وسايل براي راه اندازي رستوران صنعتي، تهيه غذا و يا كترينگ خريد اجاق گاز صنعتي پايه دار مي باشد اين دستگاه يكي از اصلي ترين وسايل براي آشپزخانه هاي صنعتي به حساب مي آيد. اين اجاق گاز براي طبخ انواع غذاها مناسب بوده و به صورتي كاملا ايمن ساخته شده است. اجاق گازهاي پايه دار به صورت دو و يا پنج شعله با توجه به نياز مشتري در بازار موجود هستند.

ميزكار استيل

يكي ديگر از ملزومات مورد نياز آشپزخانه هاي صنعتي تهيه ي ميز كار استيل است .ميز كارهاي استيل به دليل ساخته شدن از چند ورقه ي محكم از استحكام كافي برخوردار مي باشند، علاوه بر اين ميزها در ابعاد و سايزهاي مختلف به صورت دو و يا چند كشو به فروش مي رسند.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.