وسايل راه اندازي قنادي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

وسايل راه اندازي قنادي

يكي ديگر از مشاغلي كه امروزه مورد توجه قرار گرفته و به نوعي درآمد زا مي باشد ،قنادي است.اين شغل در هر زماني مشتريان خود را دارد و در صورت تازگي و زيبايي ظاهر كيك ها يا شيريني ها ،شما برند خود را در اين حرفه خواهي داشت و ميتوانيد شعبه هاي زيادي در سرتاسر شهر تاسيس كنيد كه اين درآمد شما را چندين برابر ميكند.در ابتداي اين شغل نيازمند تهيه وسايلي هستيد كه بتوانيد با آن كيك و شيريني را طبخ كنيد.

سينك شستشو صنعتي 

سينك شستشو صنعتي يكي از اصلي ترين ابزارهاي مورد نياز در يك آشپزخانه صنعتي يا هر جايي كه در آن غذا طبخ ميشود است.اين دستگاه با نظافت سروكار دارد هرچه نظافت ظروف و وسايل آشپزخانه شما بيشتر باشد كيفيت غذاها نيز بهتر بوده و در نتيجه مشتريان بيشتري خواهيد داشت.اين سينك ها در اشكال مختلفي ساخته ميشود .

راه اندازي كافه قنادي

كافه قنادي ها در جاي جاي شهر بسيار محبوب اند زيرا هم يك كافي شاپ محسوب مي شوند و هم با ارايه كيك و شيريني هاي تازه يك قنادي نيز محسوب مي شوند.راه اندازي كافه قنادي شباهت هاي زيادي به راه اندازي يك كافي شاپ و هم چنين يك قنادي دارد يعني شما بايد فضايي دلچسب و با سليقه مانند يك كافي شاپ داشته باشيد و كيك و شيريني هاي لذيذي نيز طبخ كنيد.

ميز كار استيل قنادي

در هر كاري كه مربوط به پخت و پز مي شود نياز به يك ميز كار داريد.در مشاغل قنادي و شيريني پزي نياز به يك ميز كار استيل قنادي به منظور آماده كردن انواع خميرها براي كيك و شيريني داريد.هم چنين براي جاي دادن به ابزارآلات شما نيز مناسب است .اين ميز اندازه خيلي بزرگي ندارد و ميتوان در مكاني مناسب در آشپزخانه خود جاي داد.

حليم صاف كن دستي

حليم صاف كن دستي يك وسيله ي كار آمد و پر كاربرد در كبابي ها يا مكان هايي است كه در آن حليم نيز سرو ميشود.از اين دستگاه به منظور يكي كردن و گرفتن ضايعات حليم مانند پوست گندم استفاده مي شود.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.