وسايل مورد نياز فست فود

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

وسايل مورد نياز فست فود

براي راه اندازي هر شغل و يا كاري نياز به يك سري از وسايل و ابزارآلات داريد كه مربوط به آن شغل است و كار به كار شما سرعت مي بخشد.براي راه اندازي يك فست فودي بعد تهيه كردن يك فضاي مناسب،نياز به يك سري از ابزارآلات و وسايل داريد كه در پخت غذا به شما كمك ميكند.مثلا انواع فر و سرخ كن ،كانتر هاي گرم و سرد ،ظرف ها و قالب ها و انواع مواد غذايي مورد نياز.

كانتر ساده 

كانتر ساده يك وسيله ي ضروري در تالارهاي پذيرايي يا عروسي و در فست فود ها و به طور كلي در تمامي مشاغلي است كه با پختن غذا سروكار دارند به خصوص اگر ميخواهيد بخشي از غذا را به صورت سلف سرويس ارايه دهيد.اين وسيله شكلي زيبا دارد و نماي آشپزخانه شما را خراب نمي كند هم چنين با طراحي ويژه آن كه همان چرخ هايي است كه در زير اين دستگاه قرار داده شده حمل و نقل آن بسيار آسان است.

راه اندازي فست فود

راه اندازي فست فود شغلي است كه امروزه بسياري از افراد به آن گروييده اند البته بعد از كسب مهارت هاي لازم در اين كار.شما بايد دوره هاي اين كار را بگذرانيد مهارت تهيه انواع غذاهاي فست فودي را داشته باشيد تا بتوانيد در اين كارموفق شويد.بعد از آن اگر قصد داريد يك فست فودي تاسيس كنيد بايد يك فضا را براي اين كار انتخاب كنيد به ياد داشته باشيد اين قسمت يكي از مهم ترين قسمت ها براي شروع اين كار مي باشد.

سرخ كن دو لگنه

غذاهاي سرخ شده در فست فود ها زيادند.شرط خوشمزه شدن و ترد شدن يك غذاي سرخ كرده ابزار مناسب براي سرخ كردن آن مي باشد پس سرخ كن دو لگنه وسيله اي است كه در كارتان نبايد از آن غافل شويد. اين دستگاه قابليت سرخ كردن بسياري از مواد غذايي را دارد .

تنور

بسياري از رستوران هايي كه در آن ها كباب يا غذاهاي اين چنيني ارايه مي شود،شهرت خود را براي وجود نان داغ و تازه كسب كرده اند.ارايه نان داغ  يكي از امتياز هاي مثبت در اين حرفه مي باشد .تنور لازمه ي پختن يك نان داغ و خوشمزه مي باشداين تنور به شكلي طراحي شده كه در فضاي آشپزخانه قابل استفاده باشد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.