تجهيزات مربوط به طبخ غذا

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تجهيزات مربوط به طبخ غذا

در هر رستوران صنعتي تهيه وسايل يكي از كارهاي پايه و ضروري براي شكل گرفتن رستوران است بدون داشتن تجهيزات و ابزارآلات مورد نياز شما نمي توانيد به راحتي يك رستوران و يا حتي تهيه غذا راه اندازي كنيد .

بي شك در رستوران ها با سالن هاي غذاخوري اين وسايل بيشتر خواهند شد زيرا شما بايد يك سري وسايل براي بخش غذا خوري نيز تهيه كنيد اگر در ابتداي راه هستيد و بودجه چنداني براي تهيه وسايل نداريد به شما پيشنهاد مي شود كه حرفه خود را از يك تهيه غذاي كوچك كه فقط به صورت بيرون بر غذا ارائه ميدهد شروع كنيد تا حجم اين وسايل كمتر و در نتيجه هزينه آن نيز كاهش يابد.

اجاق چهار شعله با فر پيتزا

داشتن وسايل چند منظوره و تركيبي مي تواند براي آشپزخانه هاي كوچك مناسب باشد زيرا د رفضاي آشپزخانه صرفه جويي مي كند در واقع فضاي كمتري از آشپزخانه را درگير مي كند. براي مثال يكي از اين تجهيزات اجاق چهار شعله با فر پيتزا مي باشد كه در قسمت بالايي آن اجاق گاز و در قسمت پاييني آن فر تعبيه شده و شما مي توانيد در قسمت بالايي انواع خوراكي ها مانند پاستا ها و در قسمت پاييني پيتزا را به صورت همزمان طبخ كنيد بدين صورت شما مي توانيد تعداد زيادي از سفارشات را در مدت زمان كوتاهي آماده كنيد.

گرمخانه برقي ۵۰ نفره

گرم نگه داشتن غذا يك چالش محسوب مي شود داشتن يك گرمخانه برقي ۵۰ نفره در بسياري از محيط هاي كاري و يا مدارس ضروري است . اين وسيله كه در حجم و ظرفيت هاي گوناگوني طراحي شده مي تواند نياز به يك گرمخانه غذا را برطرف سازد اين وسيله فضاي زيادي را در بر نمي گيرد و با قيمت مناسبي كه دارد مي توان از آن در محيط هاي كاري و ديگر مكان ها استفاده كرد.

آبچكان ۳ طبقه استيل

نگه داري ظروف بعد از شست و شو در مكاني كه آب اضافي آن خارج شود در آشپزخانه هاي صنعتي كه با حجم زيادي از ظروف مواجه هستيد يك دغدغه محسوب مي شود. آبچكان ۳ طبقه استيل وسيله اي است كه به اين منظور طراحي و ساخته شده اين وسيله داراي چرخ است كه حمل و نقل آن را هنگام سنگين شدن راحت تر مي كند اين وسيله در ابعاد و ظرفيت هاي مختلف با توجه به نياز مشتريان طراحي و ساخته شده.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.