نكات ضروري رستوران داري

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

نكات ضروري رستوران داري

وجود يك دكور منظم و زيبا استفاده ي هوشمندانه از رنگ ها و نحوه ي درست چيدمان وسايل در سالن يك رستوران بسيار موثر است .

اين كه شما بتوانيد از تمام فضاي رستوران خود به خوبي استفاده كنيد و جايي را خالي نگذاريد و در عين حال مشتريان نيز احساس راحتي داشته باشند ضرورتي است كه همه ي صاحبان رستوران ها بايد آن را رعايت كنند.

ابزاركار آشپزخانه صنعتي

در هر رستوراني بايد يك سري وسايل وجود داشته باشد تا صاحبان رستوران بتوانند راحت تر كار كنند . ابزاركار آشپزخانه صنعتي مي تواند عنوان خوبي براي اين وسايل باشد. شايد با خودتان فكر كنيد كه اين تجهيزات تنها محدود به محيط آشپزخانه است اما بايد اين را بدانيد كه وسايل تزيين دكور نيز شامل اين ها مي شود .

شما در بايد به ظاهر نيز توجه داشته باشيد تزيينات غذا و سبك چيدمان وسايل بسيار پر اهميت است .

وسايل مورد نياز در يك آشپزخانه

وسايل مورد نياز در يك آشپزخانه همه جا با هم مشترك نيست حتي ممكن است رستوران ها از نظر منوي غذايي با هم مشترك باشند اما در تهيه ابزارآلات با يك ديگر متفاوت باشند .

اين كه شما چه وسايلي را با چه كيفيتي تهيه مي كنيد بسته به خودتان و بودجه ي مالي شما دارد اما به شما اين پيشنهاد مي شود كه اگر بودجه لازم را نداريد از تاسيس رستوران صرف نظر كنيد منتظر بمانيد تا بتوانيد بهترين وسايل را با بالاترين كيفيت تهيه كنيد.

انواع خمير گير صنعتي

حرفه ي رستوران داري تنها به سرو غذا محدود نمي شود . كافي شاپ ها و فضاهايي كه تنها در آن جا كيك و شيريني سرو مي شود از محبوبيت بالايي برخوردار هستند كه آن ها نيز مانند يك رستوران ، نياز به يك سري ابزارآلات دارند . يكي از مهم ترين اين وسايل انواع خمير گير صنعتي است كه در حجم هاي مختلف براي درست كردن انواع خمير با ظرفيت هاي مختلف طراحي شده.

با تهيه اين دستگاه شما به راحتي مي توانيد انواع خمير كيك و نان را تهيه كنيد .

منبع: راه اندازي آشپزخانه صنعتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.