تجهيزات طبخ مرغ بريان

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تجهيزات طبخ مرغ بريان

هر كس كه قصد ورود به حرفه ي رستوران داري را دارد بايد يك سري نكات و ريزه كاري هايي را در نظر بگيرد اين عامل در موفقيت فرد تاثير بسيار فراواني دارد.

اين كه شما بتوانيد يك منوي هوشمندانه تهيه كنيد بسيار مهم است اين بدين معنا است كه غذاهايي كه شما در رستوران خود سرو ميكنيد با يكديگر هماهنگي داشته  باشد و از طرفي كيفيت مطلوب را نيز دارا باشد.

دستگاه مرغ بريان ۶ سيخ

برخي از غذاها هستند كه در بسياري از فرهنگ ها و رستوران ها مشترك هستند . براي مثال ميتوان از مرغ نام برد كه روش هاي متنوعي كه براي پخت آن وجود دارد باعث شده اين خوراكي در بسياري از رستوران ها وجود داشته باشد .

در فست فودي ها نيز اين غذا طرفداران فراواني دارد.

دستگاه مرغ بريان ۶ سيخ وسيله اي است كه به اين منظور طراحي شده .تنوع در تعداد سيخ هاي آن باعث شده كه شما بر اساس فضاي رستوران خود تصميم گيري كنيد . ساز و كار اين دستگاه يعني به آرامي طبخ كردن مرغ باعث شده كه مرغ كاملا پخته شود و حالت خشكي به خود نگيرد.

دستگاه مرغ بريان ۴ سيخ

اين كه شما بتواند مرغ بريان را در منوي رستوراني خود قرار دهيد در فروش شما تاثير گذار است زيرا اين غذا بسيار محبوب است .تعداد سيخ هاي موجود در اين دستگاه متنوع است كه اين عامل باعث شده هر رستوران و يا تهيه غذا با توجه به فضاي موجود و غذاهاي منوي خود تصميم گيري كند دستگاه مرغ بريان ۴ سيخ وسيله اي است كه ميتواند مرغ را بريان كند و تنها تفاوت آن ظرفيت كمتر آن است.

دستگاه مرغ بريان ۳ سيخ

تهيه ابزارآلات در هر آشپزخانه اي در كار بسيار موثر مي باشد زيرا كيفيت اين وسايل در كيفيت غذا نيز تاثير بسيار زيادي مي گذارد .

هم چنين فضايي كه اين وسايل اشغال ميكند بسيار مهم است زيرا بسياري از رستوران ها هستند كه فضاي چندان بزرگي ندارد بنابراين انتخاب هوشمندانه وسايل بسيار اهميت دارد .

دستگاه مرغ بريان ۳ سيخ با فضاي بسيار كمي كه اشغال ميكند يك وسيله ي كارآمد حساب مي شود هم چنين هزينه خريد اين دستگاه به مراتب كمتر است و اين خود ميتواند براي كساني كه ميخواهند تازه به حرفه ي رستوران داري مشغول شوند گزينه ي مناسبي باشد.

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سيخ

هر چقدر هم كه بخواهيم به سلامتي خود اهميت دهيم و غذاي سالم مصرف كنيم،باز هم هر از چند گاهي هوس خوردن غذاهاي فست فودي به سرمان ميزند. اما در فست فودي ها هم غذاهاي سالم وجود دارد كه در عين داشتن طعم مطلوب آسيبي بر سلامتي ما وارد نميكند.

مرغ و جوجه بريان جز اين دسته محسوب مي شود .

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سيخ وسيله اي است كه به اين منظور طراحي و ساخته شده . كافي است كه آشپز مرغ را حسابي طعم دار كند و در اين دستگاه قرار دهد . كار با اين وسيله راحت است و در عين حال غذايي محبوب را آماده سازي مي كند.

فر كباب تركي

غذاي كباب تركي همان طور كه از نامش پيدا است يك غذاي بسيار لذيذ براي كشور همسايه ما تركيه است كه البته در سراسر جهان و هم چنين ايران طرفداران بسيار زيادي براي خود جمع كرده است .

اين غذاي لذيذ كه با مرغ و گوشت تهيه ميشود براي آماده شدن و رسيدن به همان طعم اصلي خود نيازمند فر كباب تركي است اين دستگاه گوشت و يا مرغ را به آرامي طبخ و آماده ي خوردن ميكند.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.