ابزارآلات كمكي در آشپزخانه صنعتي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۰۲

ابزارآلات كمكي در آشپزخانه صنعتي

در هر حرفه اي ، وسايل و ابزارآلات مدام در حال تغيير هستند كه اين تغييرات به طبع باعث راحتي بيشتر و هم چنين صرفه جويي در زمان مي شود. اما در عين حال هزينه خريد اين دستگاه ها نيز زياد مي شود كه ممكن است تهيه اين وسايل براي همه مقدور نباشد بنابراين شما بايد تلاش كنيد تا بتوانيد يك مديريت صحيح داشته باشيد.

دستگاه پمپ پنير داغ

اين يك حقيقت است كه غذا هر چقدر چرب تر باشد خوشمزه تر خواهد بود به شرط آن كه اين چربي از مواد خوراكي مانند پنير گرفته شده باشد .پنير پيتزا جزو آن دسته از مواد خوراكي است كه طعم غذا را چندين برابر بهتر ميكند هم چنين تنوعي كه در آن وجود دارد باعث شده بتوان در بسياري از غداها از آن استفاده كرد.

دستگاه پمپ پنير داغ وسيله اي است كه با آن ميتوان ، نه تنها پنير بلكه هر ماده ي خوراكي كه به مايع تبديل مي شود را روي غذا بريزد كه اين امر علاوه بر طعم خوبي كه به غدا ميدهد باعث مي شود ظاهر غدا چندين برابر زيباتر شود.

دستگاه پمپ سس استيل

سس ها در سرتاسر جهان تنوع بسيار بالايي دارند و هر كدام به منظور يك غدا ساخته شده براي مثال سس مخصوص گوشت و يا سالاد و...

وجود سس در هر رستوراني ضروري است زيرا اين سس ها هستند كه طعم غدا را تكميل ميكنند به خصوص غداهاي فست فودي .دستگاه پمپ سس استيل وسيله اي است كه گنجايش حجم بالايي از سس را دارد هم چنين جنس اين دستگاه باعث شده كه از فرسايش در امان بماند.

دستگاه عرق گيري

گياهان سرشار از خاصيت هستند يك داروي طبيعي كه بسيار بي ضرر است و ميتواند جاي بسياري از داروهاي شيميايي را بگيرد . عرق گياهان اين خاصيت را در خود دارند كه طي فرآيندي با استفاده از وسيله ي مورد نياز بعني عرق گير صنعتي به دست مي آيد .از خاصيت درماني آن ها كه بگذريم ، بسياري از غذاها و هم چنين نوشيدني هاي ايراني با استفاده از عرق گياهان تهيه مي شود كه در دنيا بي نظير است . اين دستگاه با سازوكار منحصر به فردي كه دارد ميتواند حجم زيادي از عرق گياهان را براي شما آماده كند.

آب ميوه گيري صنعتي ۲ اسب

آب ميوه جزو آن دسته از نوشيدني هاي بسيار لذيذ و پرطرفدار است كه بايد در منوي تمامي بستني فروشي ها باشد . چيزي كه بسيار حائز اهميت است تازه بودن آب ميوه است زيرا با كهنه شدن آن علاوه بر بدشدن طعم ، تمامي خواص آن نيز از بين ميرود بنابر اين در هر آب ميوه فروشي شما به يك آب ميوه گيري صنعتي ۲ اسب نيازمنديد .

اين وسيله پرقدرت مي تواند در زمان كوتاهي آب حجم بالايي از ميوه ها را بگيرد كه اين امر براي آب ميوه فروشي ها با مشتريان بالا بسيار ضروري است.

آبميوه گيري صنعتي ۱ اسب

اين كه دستگاه هاي مورد نياز در هر حرفه اي به اندازه ها و توانايي هاي مختلف ساخته ميشود باعث شده كه خريدار بتواند حق انتخاب داشته باشد بنابراين بتواند بهترين ها را انتخاب كند.

آبميوه گيري صنعتي ۱ اسب ابزاري است كه علاوه بر آب گيري ميوه ها ميتواند آب بسيار از سبزيجات و هم چنين مركبات را نيز آماده سازي كند كه اين چندجانبه بودن دستگاه و هم چنين كارآمد بودن آن را اثبات ميكند هم چنين موتور قوي اين دستگاه باعث افزايش طول عمر آن نيز ميشود.

 

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.