تهيه تجهيزات آشپزخانه صنعتي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تهيه تجهيزات آشپزخانه صنعتي

حرفه ي آشپزي و رستوران داري ،شغلي پيچيده و در عين حال لذت بخش است. ميتوان حرفه ي رستوران داري را تنها حرفه اي در نظر گرفت كه در آن تكرار وجود ندارد يعني شما ميتوانيد با استفاده از خلاقيت خود يك سبك جديدي را فراهم كنيد.

اين كه شما چه نوع غذايي را براي مشتريان خود سرو كنيد تماما به توانايي ها و سليقه ي شما بستگي دارد . به طور كلي ميتوان گفت اين حرفه با توجه به شرايط شما تغيير پذير است .

اجاق گاز كته پز ۴ شعله

برنج در غذاهاي ايراني جايگاه و اهميت ويژه اي دارد . تركيبات مختلفي كه براي برنج وجود دارد براي مثال سبزي پلو و هم چنين شيوه هاي مختلف براي پخت برنج باعث شده اين خوراك در زندگي روزمره ي ما نقش مهمي داشته باشد.

سبكي از پختن برنج كه بسيار محبوب و لذيذ است كته است . كه اين سبك علاوه بر طعم بهتر خواص موجود در برنج را نيز حفظ ميكند.

اگر قصد داريد غذاهاي لذيذ شمالي نظير ميرزا قاسمي را در رستوران خود سرو كنيد بايد به فكر تهيه يك اجاق گاز كته پز ۴ شعله در آشپزخانه ي خود باشيد . تعداد شعله هاي متنوع در اين دستگاه باعث شده كه شما بتوانيد حتي براي آشپزخانه هاي كوچك نيز از اين وسيله ي استفاده كنيد.

اجاق كته پز ۱۲ شعله

رستوران هاي و تهيه غذاهاي ايراني كه مشتريان بيشتري دارند و يا فضاي آشپزخانه ي آن ها بزرگ تر است ميتوانند براي طبخ برنج  از اجاق كته پز ۱۲ شعله استفاده كنند . با اين وسيله ميتوانيد برنج را به صورت قالبي و با ظاهري زيبا طبخ كنيد.

هم چنين ميتوانيد براي هر شعله از قالب هاي دونفره نيز استفاده كنيد.اين وسيله از گاز شهري تغذيه ميكند بنابراين ميتوان به راحتي در آشپزخانه صنعتي از آن استفاده كرد.

منقل كباب ذغالي فن دار

كمتر كسي وجود دارد كه بگويد طرفدار كباب نيست .تنوع بالاي اين غذا باعث شده كه افراد با سلايق مختلف نيز طرفدار اين غذا باشند. علاوه بر داشتن مهارت در طبخ اين غذا ، چيزي كه بسيار حائز اهميت است پختن آن بر روي دغال است كه عطر و طعم اين غذا را چندين برابر بهتر ميكند.

منقل كباب ذغالي فن دار ابزاري است كه به كمك آن ميتوانيد تعداد سي عدد سيخ كباب را روي آن طبخ كنيد .

همان طور هم كه از نامش پيدا است اين وسيله با ذغال كار ميكند كه اين امر باعث شده كباب چندين برابر بهتر شود.

 ميز قصابي

خرد كردن انواع مرغ و گوشت آن هم در حجم بالا نيازمند داشتن ميز قصابي مي باشد زيرا اين وسيله فضاي كار را بالا مي برد و فرد ميتوانند به سرعت كار خود را پيش ببرد. چيزي كه بسيار حائز اهميت است نظافت اين وسيله است .زيرا در مدت زمان كوتاهي باعث مي شود فضاي بوي بد مرغ يا ماهي بگيرد كه اين بسيار آزاردهنده استاين وسيله دچار اكسايش نمي شود و به راحتي ميتوان آن را تميز كرد. هم چنين به دليل وجود چرخ در آن ميتوان به آساني آن را جا به جا كرد.

ترولي گرمكن غذا

براي سرو كردن غذا هيچ لزومي  وجود ندارد كه شما يك رستوران داشته باشيد ترولي گرمكن غذا يك وسيله ي سيار است كه ميتوانيد از آن در پارك ها و يا ديگر فضاها استفاده كنيد .

وجود يك سايه بان محافظ باعث شده كه غذاي شما از كثيفي ها در امان بماند هم چنين ساز و كار اين وسيله به نوعي است كه غذاي شما را گرم نگه ميدارد. وجود فضايي براي ادويه جات و ظروف يك بار مصرف نيز در اين وسيله باعث شده تا شما بتوانيد تمامي وسايل مورد نياز خود را به راحتي حمل كنيد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.