ملزومات تاسيس فست فودي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

ملزومات تاسيس فست فودي

غدا نياز همه ي موجودات زنده است .با گذر زمان تنوع بسيار زيادي در فرهنگ هاي غذايي ايجاد شده و هم چنين افراد علاقه مند به اين حرفه، با تركيبات جديد توانسته اند غذاهاي جديدي خلق كنند. يه طور كلي هر كس كه به اين هنر لذت بخش علاقه مند است ميتوانند با اندكي برنامه ريزي و تلاش از اين طريق كسب درآمد نيز داشته باشد.

فر ساندويچ و پيتزا

هيچ كس نميتواند محبوبيت بالاي غداهاي فست فودي را ميان مردم در هر سن و قشري را انكار كند.اين  محبوبيت باعث شده تا فست فودي هاي فراواني در سطح شهر تاسيس شود و مشتريان زيادي را براي خود جذب كند.

داشتن ابزار مناسب براي طبخ غذاهاي فست فودي نيز يكي از نكات ابتدايي است كه بايد رعايت كنيد براي مثال تهيه يك فر ساندويچ و پيتزا ميتواند براي محيط هايي كه فضاي چندان بزرگي ندارند مناسب است زيرا اين وسيله ي چند كاره است ميتوانيد به وسيله ي آن چندين غذاي فست فودي را طبخ كنيد.

اين وسيله قابليت پخت محبوب ترين غذاي فست فودي يعني پيتزا را نيز دارد.

گريل ذغالي ايستاده

غذاهايي كه با گوشت طبخ مي شوند محبوبيت بالايي دارند براي مثال ميتوان از استيك نام برد. استيك انواع مختلفي دارد. ميتوانيد در تهيه آن از گوشت مرغ يا بوقلمون نيز استفاده كنيد .

علاوه بر مزه دار كردن گوشت، نكته اي كه داراي اهميت است پخت آن است .كه گوشت را نه زياد خشك كند و نه خام بماند گريل ذغالي ايستاده وسيله اي است كه به منظور طبخ انواع گوشت به صورت استيك و يا برگر تهيه شده است.

هودي كه روي اين دستگاه تعبيه شده توانايي خارج كردن بوي غذا را نيز دارد كه همين امر باعث شده آشپزخانه شما از كثيفي ها در امان بماند.

فر ساندويچ چهار كاره رف دار

همان طور كه پيدا است در هر كاري داشتن وسايل مورد نياز و مربوطه به آن كار باعث ميشود كه بتوان در زمان صرفه جويي كرد و در نهايت نتيجه ي بهتري از كار را ارائه داد .

در يك فست فودي داشتن يك فر ساندويچ چهار كاره رف دار ميتواند در كار شما سرعت ببخشد تا بتوانيد در مدت زمان كمتري به مشتريان بيشتري خدمت رساني كنيد . اين وسيله ي چند كاره علاوه بر داشتن صفحه براي گريل و يا كباب كردن ، قابليت سرخ كردن انواع خوراكي ها مانند سيب زميني را دارد كه اين قابليت باعث شده شما با اختصاص دادن فضاي محدودي از آشپزخانه خود چندين غذا را طبخ كنيد.

فر مركب ساندويچ و ديزي

خلاقيت در طراحي وسايل باعث شده كه زندگي به سمت راحتي سوق داده شود يكي از اين طراحي هاي كارآمد و بسيار جالب فر مركب ساندويچ و ديزي مي باشد . در اين وسيله ميتوانيد هم يك ديزي اصيل ايراني را طبخ كنيد و هم ميتوانيد غذاهاي سانديچي را آماده كنيد . نميتوان محبوبيت غذاهاي ساندويچي را در نظر نگرفت . براي اين كه اصالت رستوران شما حفظ شود و ساندويچ هايي كه ارائه ميدهيد با ديگر غذاهاي منوي شما مثل ديزي هماهنگ باشد، ميتوانيد از ساندويچ هاي سنتي مانند مغز و زبان استفاده كنيد .

ميز كار ساندويچي

اين كه مشتري مراحل آماده سازي غذاي خود را ببيند و بتواند محتويات و هم چنين مقدار آن را خودش تعيين كند يك حق انتخاب محسوب مي شود و باعث مي شود كه مشتريان احساس راحتي بيشتري داشته باشند .

ميز كار ساندويچي وسيله اي است كه با آن ميتوانيد در حضور مشتري و با انتخاب خود مشتري غذاهايي مانند ساندويچ را آماده كنيد . اين وسيله طراحي بسيار زيبايي دارد و ظاهر رستوران شما را چندين برابر زيبا ميكند . هم چنين دور تا دور اين دستگاه محافظي از جنس شيشه وجود دارد كه باعث مي شود كه غذا تميز بماند.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.