تجهيزات تاسيس كبابي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تجهيزات تاسيس كبابي

رعايت نظافت و بهداشت در حرفه ي رستوران داري امري بسيار ضروري است. تازگي غذا نيز جزو يكي از مهم ترين نكاتي است كه هر صاحب رستوراني بايد به آن پايبند باشد زيرا شما در قبال سلامتي مشتريان مسئول هستيد و اگر به آن ها بابت غذاي نامناسب شما گزندي وارد شود بايد پاسخگو باشيد.

كباب پز تابشي ريلي اتوماتيك ۱۶۰۰ سيخ

كباب يكي از محبوب ترين غذاها در سفره هاي ايراني است اين غذاي پرطرفدار در بسياري ازمجالس از جمله  عروسي ها و مجالس عزا نيز حضور دارد. كباب پز تابشي ريلي اتوماتيك ۱۶۰۰ سيخ يك وسيله با ظرفيت بسيار بالا براي سفارش هاي بالا است كه براي بسياري از رستوران ها و تالار هاي پذيرايي گزينه ي مناسبي است. اين وسيله ميتواند در مدت زمان نسبتا كوتاهي تعداد هزاروششصد سيخ از انواع كباب ها را آماده كند و به طور يكنواخت و كامل آن ها را بپزد.نكته اي كه بسيار اهميت دارد شست و شوي اين دستگاه است كه به راحتي امكان پذير است.

كباب پز تابشي ريلي اتوماتيك ۱۲۰۰ سيخ

اين وسايل بسيار كارآمد براي تهيه كباب در تعداد انبوه در مدت زمان كم است اين وسيله بيشتر در تالارهاي پذيرايي و يا هتل ها مورد استفاده قرار ميگيرد زيرا بايد در يك زمان به تعداد زيادي از مشتريان غذا ارائه دهيد طراحي كباب پز تابشي ريلي اتوماتيك ۱۲۰۰ سيخ به صورتي است كه ميتوانيد به راحتي آن را جابه جا كنيد و آشپزخانه ي خود را نظافت كنيد بنابراين شما ميتوانيد با وجود اين وسيله ، محيط تميزي در آشپزخانه خود داشته باشيد.

كباب پز تابشي ريلي اتوماتيك ۱۰۰۰ سيخ

كباب ها تنوع بسيار بالايي دارند و اين تنوع باعث شده از محبوبيت بالايي برخوردار باشند شما با كم يا زياد كردن يك ماده ي خوراكي به كباب ها ، ميتوانيد كباب جديدي خلق كنيد و آن را مطابق با سليقه ي خود تغيير دهيد .

كباب پز تابشي ريلي اتوماتيك ۱۰۰۰ سيخ نسبت به دستگاه هاي مشابه خود ظرفيت كمتري دارد اما از نظر كارايي هيچ تفاوت چنداني ندارد اين وسيله كاملا اتوماتيكي عمل ميكند يعني هم توانايي سيخ زدن كباب ها را دارد و هم توانايي پختن آن را . اين وسيله ي چند منظوره حسابي كار شما را راه مي اندازد و تهيه اين دستگاه ميتواند براي شما به صرفه باشد.

كباب پز نواري ۱۵۰۰ سيخ

كباب پز ها انواع مختلفي دارند كه هر كدام با يكديگر از نظر سازوكار و يا طراحي بيروني و هم چنين ظرفيت پخت كباب متفاوت است اين شما هستيد كه بايد با توجه به نياز خود بتوانيد يك وسيله ي كارآمد را انتخاب كنيد . كباب پز نواري ۱۵۰۰ سيخ يكي از همين تجهيزات است كه ميتواند دو طرف كباب را به طور يكنواخت بپزد. منبع تغذيه اين دستگاه نيز گاز است .

كباب پز نواري ۵۰۰ سيخ

اين كه وسايل با كارايي هاي مشابه اما ظرفيت هاي مختلف طراحي شود حق انتخاب را به رستوران ها و تهيه غذاهاي كوچك كه تازه به كار خود مشغول شده اند را نيز ميدهد زيرا هم قيمت اين وسايل پايين تر خواهد بود و هم چنين با داشتن ظرفيت كمتر فضاي كمتري را نيز در بر ميگيرد كه اين نكته براي رستوران ها و به خصوص تهيه غداهاي خانگي و كوچك بسيار حائزاهميت است . كباب پز نواري ۵۰۰ سيخ توانايي پخت پانصد سيخ كباب كه عرض آن نسبتا بزرگ باشد را دارد يعني شما مي توانيد كباب هايي با عرض زياد و در عين حال مغز پخت را براي مشتريان خود سرو كنيد.

منبع:تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.