انواع كباب پزهاي صنعتي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

انواع كباب پزهاي صنعتي

تهيه وسايل كمكي در يك آشپزخانه مي تواند به پيشرفت كار شما كمك كند به شرط آن كه شما هوشمندانه آن را تهيه كنيد . برعكس اين موضوع نيز صدق مي كند يعني اگر شما در تهيه وسايل مربوط به آشپزي در آشپزخانه صنعتي بي توجه باشيد و يا نكات مهم را در خريد آن ها در نظر نگيريد تنها بودجه ي خود را هدر داده ايد و هم چنين ممكن است در كيفيت غذاي شما نيز تاثير منفي داشته باشيد.

كباب پز گازي ايستاده

كباب ها از تنوع بالايي برخوردار هستند و هر كدام طرفداران خاص خود را دارند . شيوه ي طبخ كباب ها نيز متنوع است برخي از آن ها مانند كباب كوبيده با گوشت چرخ كرده تهيه مي شود و برخي با گوشت هاي تكه اي.

اگر شما صاحب يك آشپزخانه ي صنعتي ايراني هستيد وجود كباب ها در منوي رستوران شما ضروري است بنابر اين شما براي تهيه كباب آن هم در حجم بالا به يك كباب پز گازي ايستاده نيازمند هستيد .

اين دستگاه در ظرفيت هاي متنوعي طراحي و ساخته شده كه شما با توجه به نياز خود مي توانيد از آن ها استفاده كنيد.

كباب پز تابشي كشويي ۴۰ سيخ

يكي از عامل هايي كه در تهيه كباب بايد آن را مد نظر گرفت بوي ناشي از طبخ كباب است كه ممكن است فضاي محدود آشپزخانه را آلوده به چربي كند.طراحي و ساخت منحصر به فرد كباب پز تابشي كشويي ۴۰ سيخ به نوعي است كه امكان ريختن چربي كباب به روي شعله هاي آتش را ندارد و اين امر باعث مي شود كه تا حد زيادي از توليد دود جلوگيري شود .

اين وسيله براي آشپزخانه هاي كوچك نيز مناسب است زيرا با توجه به ظرفيت كم اين وسيله براي سيخ كباب ، اندازه ي كوچكتري دارد .

كباب پز تابشي كشويي ۱۰ سيخ

براي راه اندازي يك آشپزخانه صنعتي لزوما نيازي نيست كه شما يك فضاي بزرگ داشته باشيد . حتي با داشتن يك آشپزخانه ي كوچك نيز ميتوانيد به صورت بيرون بر غذا تهيه كنيد . آشپزخانه هاي كوچك لزوما نياز به وسايل كوچك دارند بنابراين شما ميتوانيد در ابتداي كارتان غذاي كمتري به مشتريان ارائه دهيد و به مرور كار خود را گسترش دهيد.

اگر قصد داريد در منوي خود كباب را نيز قرار دهيد ميتوانيد يك كباب پز تابشي كشويي ۱۰ سيخ تهيه كنيد هم چنين از اين وسيله ي كم جا را ميتوانيد در محيط هاي خانگي نيز استفاده كنيد. اين وسيله با طراحي ويژه خود دود كمتري در حين طبخ كباب ايجاد ميكند.

كباب پز تابشي كشويي ۳۰ سيخ

چيدمان منوي رستوران يكي از كارهاي ابتدايي در راه اندازي يك آشپزخانه صنعتي است كه بايد با دقت بالايي انجام شود زيرا اين موضوع جزو ركن اصلي رستوران شما محسوب مي شود. شما ميتوانيد تنها انواع كباب هاي مختلف را در منوي رستوران خود داشته باشيد و يا مي توانيد خورشت هاي ايراني و يا حتي ديزي را در منوي رستوراني خود بگنجانيد .

اگر قصد سرو كردن كباب را داريد ميتوانيد يك دستگاه كباب پز تابشي كشويي ۳۰ سيخ تهيه كنيد . هم چنين شما ميتوانيد با استفاده از اين وسيله ماهي كبابي و يا انواع استيك مرغ و گوشت را نيز طبخ كنيد.

كباب پز تابشي كشويي ۲۰ سيخ

اين كه كباب به طور كامل پخته شود و در عين حال خشك نشود يك چالش است . شما در صورتي مي توانيد يك كباب آبدار و در عين حال مغز پخت را داشته باشيد كه در آشپزخانه ي خود يك كباب پز مناسب داشته باشيد . كباب پز تابشي كشويي ۲۰ سيخ يكي از همين كباب پز هاي مناسب است زيرا اول اينكه حجم دود توليدي را به دليل ساختار خاص اين دستگاه كم مي كند و هم چنين با طراحي كه دارد مانع از خشك شدن كباب شده بنابراين يك كباب درجه يك را براي شما طبخ مي كند.

منبع:تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.