خريد تجهيزات رستوراني

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۰۲

خريد تجهيزات رستوراني

رعايت كردن نكات بهداشتي در حرفه ي رستوران داري امر بسيار مهمي است . اينكه شما وسايل كار خود را تميز نگه داريد و هم چنين محيط آشپزخانه و سالن غذا خوري را مدام نظافت كنيد بسيار مهم است .

تازه بودن مواد غذايي و هم چنين پختن غذا به اندازه ي مورد نياز نيز نكته اي است كه بايد به آن پايبند باشيد.

گرمخانه برقي ۵۰ نفره

غذا تنها به رستوران هاي صنعتي محدود نمي شود بسياري از تجهيزات مربوط به غذا وجو دارد كه از آن ها در محيط هاي كاري استفاده مي شود . گرمخانه برقي ۵۰ نفره توانايي گرم كردن غذا را دارد و از مي توان در محيط هاي كاري و يا مدارس استفاده كرد

اين وسيله كار آمد علاوه بر داشتن جنس مرغوب و طول عمر طولاني در مصرف انرژي نيز صرفه جويي مي كند كه اين امر به صرفه اقتصادي نيز كمك مي كند.

كانتر صندوق

فرقي نمي كند كه شما چه نوع رستوراني را راه اندازي كرده ايد كانتر صندوق جزو آن دسته از تجهيزاتي است كه در هر رستوراني به كار مي آيد . در واقع مي توان اين وسيله را به نوعي يك راه ارتباطي ميان مشتريان و فروشنده در نظر گرفت و هم چنين اين وسيله براي هر نوع رستوراني با هر نوع فضايي ساخته شده بنابراين شما نگران كمبود فضا نباشيد.

كانتر ساده

اين وسيله با استيل ساخته مي شود بنابراين دچار اكسايش نخواهد شد و جلوه ي آشپزخانه ي شما را چندين برابر زيبا تر خواهد كرد وجود چرخ زير اين وسيله باعث شده كه بتوان آن را به راحتي حمل و نقل كرد. كانتر ساده در انواع مختلف و با قيمت هاي مختلفي طراحي و ساخته شده كه شما مي توانيد بر اساس بودجه ي خود آن را تهيه كنيد.

كانتر قاشق و چنگال

نگه داري وسايل سرو غذا مانند قاشق و چنگال در يك محيطي كه از آلودگي در امان باشد بسيار مهم است كانتر قاشق و چنگال يك ابزار با طراحي بسيار زيبا براي محيط آشپزخانه ي صنعتي شما است كه شما مي توانيد به كمك آن تجهيزات ظرف هاي آشپز خانه ي خود مانند چنگال و قاشق را نگه داري كنيد .

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.