راهنماي تاسيس رستوران صنعتي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

راهنماي تاسيس رستوران صنعتي

هنر آشپزي يك هنر لذت بخش است كه نيازمند به انگيزه و حوصله دارد . شما مي توانيد از طريق اين هنر براي خودتان كسب درآمد كنيد . راه اندازي يك رستوران مي تواند در ابتدا از يك آشپزخانه ي كوچك شروع شود و به مرور زمان اين حرفه گسترش پيدا كند . به ياد داشته باشيد كه هيچ گاه در اين راه عجله نكنيد سعي كنيد به آرامي كار خود را پيش ببريد.

تنور سفالي خانگي

بسياري از غذاهاي اصيل ايراني وجود دارد كه با نان خورده مي شود وجود نان در سفره ي ايراني بسيار مهم است و احترام خاصي به آن گذاشته مي شود . درست كردن انواع نان محلي مي تواند يك كار بسيار لذت بخش و البته مفيد باشد . شما مي توانيد نان محلي را با تركيبات مفيد به وسيله تنور سفالي خانگي تهيه كنيد .. اين وسيله بدنه بسيار سخت و محكمي دارد و هم چنين قيمت مقون به صرفه اي نيز دارد و شما مي توانيد به كمك اين وسيله انواع نان هاي خانگي و محلي را طبخ كنيد.

ريل و رف

ليست كردن تجهيزات مورد نياز در رستوران صنعتي اين امكان را به شما ميدهد كه بتوانيد به آساني وسايل مورد نياز خود را تهيه كنيد و در واقع يك نظمي به كار خود ببخشيد . يك سري از تجهيزات در آشپزخانه هاي صنعتي مشترك است و مي توان آن را در هر آشپزخانه اي يافت . مواد اوليه اي كه با آن عموما وسايل آشپزخانه صنعتي از جمله ريل و رف و يا انواع كانتر ها را مي سازند از استيل ضد زنگ ساخته مي شود كه هم به راحتي بتوان آن را تميز كردن و هم در گذر زمان دچار فرسايش نشود.

تجهيزات آماده سازي

هر رستوراني در ابتداي كار نيازمند تجهيزات آماده سازي مي باشد . اين امر بحث بسيار گسترده اي است زيرا تماما به بودجه ي شخص و يا نوع رستوران بستگي دارد. بي شك هر چه قدر كه شما بودجه ي بيشتري داشته باشيد مي توانيد تجهيزات بيشتري تهيه كنيد و در كارتان سريع تر باشيد اما اين نكته به اين معنا نيست كه نميتوان با تجهيزات اندك يك آشپزخانه صنعتي راه اندازي كرد . به ياد داشته باشيد مهم ترين چيز در اين حرفه داشتن مهارت آشپزي است.

دستگاه پوست كن صنعتي

چيزي كه در يك آشپزخانه ي صنعتي بسيار مهم است سرعت عمل بالا براي تهيه غذا در حجم زياد است . دستگاه هاي متنوعي به اين منظور طراحي و توليد شده كه مي تواند به كار شما سرعت ببخشد براي مثال مي توان دستگاه پوست كن صنعتي را نام برد كه كار پوست كندن سبزيجات را به راحتي و در مدت زمان اندكي براي شما انجام مي دهد كه اين امر براي صرفه جويي در زمان اهميت بالايي دارد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.