راهنماي افتتاح كافي شاپ

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

راهنماي افتتاح كافي شاپ

 كافي شاپ ها و يا رستوران هايي كه در آن ها تنها غذاهاي محلي و يا آش سرو مي شود سبكي از رستوران داري است به طور كلي مي توان گفت كه راه اندازي رستوران صنعتي يك شغل پر تنوع است كه به شما بستگي دارد . بودجه و استعداد و علاقه شما همگي مي تواند در راه اندازي اين حرفه موثر باشد .

سينك دو لگنه صنعتي ۱۲۰

شست و شو وسايل پخت و پز و به طوري كلي رعايت فاكتورهاي نظافتي در هر رستوراني با هر نوعي واجب است . شما بايد از صفر تا صد كار را با نظافت و رعايت دقيق بهداشت انجام دهيد زيرا عدم رعايت نظافت مي توان به سلامت مشتريان آسيب جدي وارد كند. سينك دو لگنه صنعتي ۱۲۰ به منظور شستن انواع مواد غذايي و يا سبزيجات طراحي و ساخته شده . اين وسيله در مكان هايي كه فضاي چنداني ندارند هم قابل استفاده مي باشد.

تخته كار

وسيله اي كه وجود آن در هر نوع آشپزخانه اي ضروري است تخته كار است كه به كمك آن مي توانيد به آساني هر چيزي كه مي خواهيد را خرد كنيد و تسلط كافي به مواد غذايي داشته باشيد اين وسيله قابل شستن مي باشد و در اندازه هاي مختلف طراحي و ساخته شده . به ياد داشته باشيد كه اين وسيله فرآيند خرد كردن را براي شما آسان تر مي كند.

دستگاه تهيه حليم

حليم يكي از خوشمزه ترين و مي توان گفت يكي از مقوي ترين خوراك ها است براي تهيه اين خوراك خوش طعم آن هم در حجم بالا و در رستوران صنعتي بايد يك دستگاه تهيه حليم داشته باشيد شما حتي مي توانيد در اين دستگاه به راحتي انواع آش ها و يا خورشت ها را تهيه كنيد. اين وسيله با طراحي ويژه اي كه دارد از سوختن حليم و ته گرفتن آن جلوگيري ميكند.

تجهيزات كافي شاپ

امروزه كافي شاپ هاي فراواني در سطح شهر وجود دارد كه هر كدام از محبوبيت ويژه اي برخوردار هستند. كافي شاپ ها اغلب مورد توجه جوانان و دانشجويان قرار مي گيرد به همين روي شما بايد محيطي مناسب جوانان فراهم كنيد .

تجهيزات كافي شاپ يك امر كلي است و به طور كلي مي توان تمامي وسايلي كه براي راه اندازي يك كافي شاپ لازم است از دكور گرفته تا وسايل مخصوص به تهيه خوراكي را در نظر گرفت. البته بايد به ياد داشته باشيد كه تهيه اين وسايل تماما به شما و منوي كافي شاپ بستگي دارد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.