تجهيزات تهيه نوشيدني ها

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تجهيزات تهيه نوشيدني ها

اگر قصد راه اندازي يك شغل را داريد مي توانيد به سراغ خوراكي ها برويد . خوراكي ها همواره محبوب بوده اند و شما مي توانيد از اين طيف گسترده كسب درآمد كنيد.

راه اندازي رستوران هاي سنتي و يا فست فودي و حتي آب ميوه فروشي ها و كافي شاپ ها  همه و همه جزو بخش رستوران داري محسوب مي شود كه شما مي توانيد از طريق آن درآمد زايي كنيد.

دستگاه آبغوره گيري پرسي

در اغلب غذاها و سالاد هاي ايراني استفاده از يك چاشني كه به غذا عطر و طعم چند برابر ببخشد مرسوم است. يكي از اين چاشني ها غوره است كه با گرفتن آب آن مي توانيد سس هاي خوشمزه و البته سالمي تهيه كنيد.

دستگاه آبغوره گيري پرسي به كمك شما مي آيد تا بتوانيد به وسيله آن آب گيري انواع مركبات را انجام دهيد . اين وسيله با تفكيك پوست و ضايعات مركبات از آب آن كار را براي شما راحت تر مي كند و هم چنين كيفيت كار شما بالاتر خواهد رفت.

دستگاه قهوه ساز

قهوه يكي از نوشيدني هاي لذت بخش و پرطرفدار است كه امروزه طرفداران زيادي را به سوي خود جلب كرده است براي اينكه شما يك قهوه خوش طعم را در خانه و يا حتي كافي شاپ داشته باشيد نيازمند خريد يك دستگاه قهوه ساز هستيد كه به كمك آن بتوانيد قهوه درست كنيد در خريد اين دستگاه حتما به يك سري نكات ضروري از جمله جنس اين دستگاه و قدرت آن بايد توجه كنيد.

آب ميوه گيري

ميوه ها داراي خواص بسيار فراواني هستند كه بايد در برنامه غذايي خود آن را گنجاند. خوردن ميوه ها در فصول مختلف مي تواند تا حد زيادي سيستم ايمني بدن را تقويت كند . آب ميوه نيز يك نوشيدني خوشمزه و البته سالم است كه مي تواند جاي بسياري از نوشيدني هاي مضر مانند نوشابه را پر كند. براي اينكه سريع تر فرآيند آب گيري ميوه ها را انجام دهيد شما به يك  آب ميوه گيري نيازمند هستيد .بايد توجه داشته باشيد عضوي كه در اين دستگاه مهم است تيغه آن است پس اين دستگاه بايد از تيغه ي قدرت مندي برخوردار باشد.

دستگاه نوشيدني ساز

برخي وسايل را مي توان در هر مكاني با توجه به يك نياز مشترك تهيه كرد دستگاه نوشيدني ساز وسيله اي است كه براي تهيه نوشيدني آن هم با تنوع بالا طراحي و ساخته شده شما مي توانيد از اين وسيله در محيط هاي مختلف كاري مانند آشپزخانه هاي صنعتي و يا حتي در منازل نيز استفاده كنيد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.