تجهيزات مربوط به آشپزي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تجهيزات مربوط به آشپزي

آشپزي حرفه اي پركاربرد است كه نه تنها در رستوران ها بلكه در هتل ها و يا تالارهاي پذيرايي نيز از آن استفاده مي شود .

فرقي نمي كند كه شما آشپز يك هتل باشيد و يا يك تهيه غذا وجود يك سري نكات و تجهيزات در همه ي اين ها مشترك است و رعايت اين نكات ضروري است.

هود فست فود ۲ متري

 رعايت نكات بهداشتي در هر كاري خصوصا در حرفه ي آشپزي ضروري است داشتن يك هود فست فود ۲ متري براي فست فودي هاي نه چندان بزرگ اين كمك را مي كند تا آلودگي ها از محيط آشپزخانه بيرون برود . تصور كنيد هم زمان بوي چندين غذا در آشپزخانه بپيچد اين امر هم براي كاركنان و هم براي مشتريان مي تواند امري آزار دهنده باشد اما شما با داشتن يك هود اين مشكل را رفع مي كنيد.

ترولي حمل غذا

شيك و خاص بودن وسايل و تجهيزات در هر رستوراني مي تواند ارزش كار شما را بالا ببرد براي مثال داشتن يك ترولي حمل غذا مي تواند ظاهر كار شما را زيباتر نشان دهد از اين وسيله براي حمل غذا استفاده مي شود و مي توان اين وسيله را بيشتر در محيط هاي هتل ها ديد.

گاري حمل بار

اگر به بازارهاي بزرگ رفته باشيد حتما در آن جا وسيله اي به نام گاري حمل بار را ديده ايد . اين وسيله به اين منظور طراحي و ساخته شده كه با آن وسايل مختلف را جابه جا  كرد  اين وسيله صداي بلندي ايجاد نمي كند و از همه مهم تر توانايي حمل اجسام سنگين را نيز به خوبي دارد وجود چرخ هاي مرغوب در اين دستگاه باعث شده كه شما بتوانيد اين وسيله را به آساني حمل و نقل كنيد.

باكس غذا موتور

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و وجود موبايل هاي هوشمند انجام دادن كارها بسيار آسان تر شده شما مي توانيد از خانه هر غذايي كه دلتان مي خواهد را سفارش دهيد اما از آن سو اگر شما صاحب يك رستوران صنعتي هستيد و مي خواهيد فروش خود را بالا ببريد مي توانيد غذا را به صورت بيرون بر نيز عرضه كنيد براي اين كار شما مي توانيد باكس غذا موتور را تهيه كنيد و به يك پيك موتوري بسپاريد تا غذا را بدون اينكه هيچ آسيبي ببيند به دست مشتري برساند.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.