تاسيس عطاري

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تاسيس عطاري

گياهان دارويي فراواني وجود دارد كه از خواص بالايي برخوردار هستند. ادويه جات را نيز مي توان در اين دسته قرار داد. وجود ادويه در غذا الزامي زيرا نه تنها باعث بهتر شدن عطر و طعم غذا مي شود بلكه با خواص فراواني كه دارد به بدن نيز كمك مي كند و توانايي بهبود بسياري از بيماري ها را نيز دارند.

كباب پز گازي ۱۰۰ دهنه ۴۵

كباب ها با تنوع بالايي كه دارند در بسياري از ميهماني ها و يا مجالس جزو غذاي اصلي سرو مي شود چيزي كه در پختن يك كباب خوب و درجه يك تاثير گذار است نحوه ي پختن آن است شما با انتخاب يك كباب پز مناسب مي توانيد يك كباب مغز پخت و در عين حال آب دار را آماده كنيد يكي از انواع كباب پز ها كباب پز گازي ۱۰۰ دهنه ۴۵ مي باشد كه مي توانيد براي آن يك هود نيز تعبيه كنيد تا بوي كباب از آن خارج شود اين وسيله با گاز كار مي كند و توانايي پختن انواع كباب ها را نيز دارد.

دستگاه پاپ كرن ساز

پاپ كرن يك ميان وعده رژيمي و سالم است كه براي كودتان بسيار مناسب است و مي تواند جاي بسياري از خوراكي هاي مضر را پر كند.

دستگاه پاپ كرن ساز يك وسيله ي بسيار ساده و در عين حال كار آمد و شما مي توانيد به راحتي با آن پاپ كرن تهيه كنيد و از خوردن آن لذت ببريد.

تجهيزات عطاري

يكي از مشاغلي كه اين روزها مي تواند در آمد مناسبي داشته باشد عطاري است . اگر از خواص گياهان مختلف سر رشته داريد به شما پيشنهاد مي شود كه يك عطاري تاسيس كنيد براي اين كار ابتدا شما نيازمند تهيه تجهيزات عطاري هستيد اين تجهيزات طيف گسترده اي از وسايل هستند كه شما در طول كار با آن ها سرو كار خواهيد داشت براي مثال يكي از آن ها قفسه هايي براي نگه داري ادويه جات مي باشد.

آسياب فلفل

فلفل به صورت دانه اي وجود دارد و براي استفاده بهتر و اثر بخشي بيشتر آن را بايد آسياب كرد و به شكل پودر درآورد آسياب فلفل يك وسيله با تيغه قوي است كه مي تواند دانه هاي سفت فلفل را به راحتي آسياب كند و به شكل پودري يك دست در بياورد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.