راه اندازي مشاغل مربوط به آشپزي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

راه اندازي مشاغل مربوط به آشپزي

خوراكي ها بخش مهمي از زندگي روزمره ما هستند كه به صورت ناخودآگاه به آن ها نياز داريم . اين خوراكي ها به قسمت هاي مختلفي تقسيم مي شوند و هر قسمت مي تواند به نوعي يك شغل براي شما باشد و از ان طريق كسب درآمد كنيد.

دستگاه رب گيري مكعبي

رب يكي از طعم دهنده هاي اصلي در خوراك هاي ايراني مي باشد كه باعث مي شود طعم غذا چندين برابر بهتر باشد . براي تهيه رب از گوجه فرنگي نيازمند يك دستگاه رب گيري مكعبي يك وسيله است كه به روش جديد رب تهيه مي كنيد و شما را از دردسر هاي روش قديمي رب درست كردن راحت مي كند اين وسيله توانايي بالايي دارد و مي تواند مدت زمان طولاني براي شما كار كند.

فر قنادي

كيك و شيريني از تنوع بالا و هم چنين محبوبيت بالايي برخوردار است شما مي توانيد با راه اندازي يك مغازه قنادي به اين حرفه روي بياوريد برخي وسايل وجود دارد كه شما بايد آن را در آغاز كار تهيه كنيد براي مثال مي توان از اصلي ترين تجهيزا يعني فر قنادي نام برد شما براي پختن انواع كيك و شيريني به اين وسيله نياز داريد اين وسيله در حجم هاي مختلفي وجود دارد كه شما بسته به نياز خود مي توانيد آن را تهيه كنيد.

خمير گير

در بسياري از فست فودي ها و يا قنادي ها وجود خمير بخش اصلي كار حساب مي شود در نانوايي ها نيز بدون وجود خمير گير هيچ كاري نمي توان انجام داد اين وسيله در حجم هاي مختلفي طراحي ، تهيه و توليد شده كه شما ميتوانيد بسته به نياز خود آن را تهيه كنيد . تميز كردن اين وسيله كه قسمت مهم كار است نيز به آساني امكان پذير مي باشد .

تجهيزات برودتي و سرمايشي

بسياري از تجهيزات مربوط به آشپزخانه صنعتي وجود دارد كه داراي طيف گسترده اي است و نمي توان آن ها را به گروه محدودي مربوط كرد براي مثال مي توان تجهيزات برودتي و سرمايشي را نام برد كه شامل يخچال و يا حتي فريزر و يا حتي آب سرد كن ها مي شود .

منبع: راه اندازي آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.