راه اندازي فست فود صنعتي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

راه اندازي فست فود صنعتي

فست فود ها امروزه به يك سري غذاي خوشمزه و پرطرفدار و در عين حال ساده تبديل شده اند كه اگر شما در تهيه آن ها نكات بهداشتي را رعايت كرده و از مواد مرغوبي استفاده كنيد اين چنين غذاها ارزش غذايي بالايي خواهد داشت و ديگر براي سلامتي نيز مضر نخواهد بود . بسياري از رستوران هاي فست فودي در سطح شهر تاسيس شده اند كه درآمد مناسبي نيز كسب مي كنند بنا بر اين اگر قصد راه اندازي يك آشپزخانه صنعتي را داريد راه اندازي يك فست فودي مي تواند براي شما گزينه ي مناسبي باشد .

دستگاه كالباس بر صنعتي

كالباس يك خوراك بسيار لذيذ است كه از گوشت هاي مختلف مانند مرغ و يا گاو تهيه مي شود از اين خوراكي خوش طعم كه هم به صورت خام و يا به صورت پخته مورد استفاده قرار مي گيرد براي درست كردن انواع ساندويچ هاي گرم و يا سرد و يا حتي پيتزا شما نيازمند داشتن يك دستگاه كالباس بر صنعتي تا با توجه به اندازه مورد نياز و ضخامت مورد نظرتان كالباس ها را براي مصارف مختلف ببريد . علاوه بر اين اين دستگاه در بسياري از سوپر گوشت ها و يا مغازه هاي سوسيس و كالباسي نيز ديده مي شود اين دستگاه از تيغه ي بسيار مقاوم و با كيفيتي ساخته شده كه مي تواند به راحتي براي شما كار كند.

فر فلافل چهار كاره

نخود در اصطلاح به غذاي مغز معروف است اين ماده ي پرخاصيت براي بدن و هم چنين مغز بسيار مفيد است درست كردن غذاي مختلف با اين ماده غذايي ارزشمند و هم چنين گنجاندن آن در برنامه ي غذايي روزانه مي تواند براي سلامتي مفيد باشد فلافل يك غذاي اصيل جنوبي است كه با نخود تهيه مي شود و در منوي بيشتر فست فودي ها به دليل داشتن طرفداران فراوان گنجانده شده است فر فلافل چهار كاره وسيله اي كم جا است كه براي آشپزخانه هاي كوچك بسيار مناسب است زيرا مي توانيد به كمك آن علاوه بر فلافل انواع غذاهاي مختلف را تهيه و آماده سرو كردن كنيد.

باربيكيو استيل ۷۰ سانتيمتر

تهيه انواع كباب در خانه و يا حتي محيط هاي كاري مانند رستوران هاي صنعتي مي تواند يك كار لذت بخش باشد به شرط آن كه شما ابزار لازم براي اين كار را نيز در دست داشته باشيد باربيكيو استيل ۷۰ سانتيمتر وسيله اي مناسب جهت تهيه انواع مختلف كباب ها است اين وسيله با ظاهر زيبا و هم چنين فضاي كوچكي كه اشغال مي كند قابل استفاده در محيط هاي كوچك رستوراني و يا حتي ساختمان ها نيز مي باشد زيرا اين وسيله دود زيادي نيز ايجاد نمي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.