تجهيزات نظافتي آشپزخانه صنعتي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تجهيزات نظافتي آشپزخانه صنعتي

تهيه وسايل براي راه اندازي يك آشپزخانه ي صنعتي مي تواند امر مهمي در ابتداي كار شما باشد زيرا شما براي اين كار تمامي سرمايه خود را خرج مي كنيد و يك انتخاب هوشمندانه مي تواند به شما در اين راستا كمك كند.

به خاطر داشته باشيد كه اگر تجربه اي در اين زمينه نداريد حتما از افرادي كه در اين زمينه آگاهند كمك بگيريد تا بتوانيد حساب شده سرمايه خود را خرج كنيد و هم چنين تجهيزاتي را تهيه كنيد كه از كيفيت بالايي برخوردار باشند تا بتوانيد سال هاي زيادي از آن ها استفاده كنيد.

هود ديواري استيل

وجود هود در آشپزخانه صنعتي بسيار ضروري است زيرا مستقيما بر روي تميزي محيط آشپزخانه ي شما تاثير گذار مي باشد شما مي توانيد در آشپزخانه ي خود يك هود ديواري استيل نصب كنيد تا تمام آلودگي هاي ناشي از پخت و پز را به بيرون هدايت كند اين وسيله در اشكال مختلف با توان هاي مختلف طراحي و ساخته شده كه شما با توجه به نياز هاي خود مي توانيد آن را براي آشپزخانه تهيه كنيد . نوع غذايي كه ارائه مي دهيد و منوي رستوراني شما مي تواند در تهيه اين وسيله تاثير گذار باشد براي مثال غذاهايي مانند كباب ها كه آلودگي زيادي دارند به يك هود قدرت مند نيازمند هستند.

اجاق كته پز ۲۰ شعله

وجود برنج در بسياري از غذاهاي ايراني ضروري است و اين ضرورت در رستوران هاي صنعتي نيز وجود دارد براي تهيه برنج در حجم زياد و به طور هم زمان شما مي توانيد از اجاق كته پز ۲۰ شعله استفاده كنيد تا بتوانيد يك ته ديگ خوش طعم و قالبي نيز داشته باشيد . مي توان گفت وجود اين وسيله در تمامي آشپزخانه هاي صنعتي ضروري است .

وان استيل صنعتي ۱۲۰ سانتيمتر

شست و شو و نظافت مواد غذايي و ظروف در هر آشپزخانه اي ضروري است خصوصا در آشپزخانه هاي صنعتي كه اين موارد در حجم و اندازه بالا موجود است . وان استيل صنعتي ۱۲۰ سانتيمتر وسيله اي است كه شما مي توانيد در آن مواد غذايي مانند ميوه ها و يا سبزيجات و يا حتي ظروف را در آن بخيسانيد و به راحتي آن ها را بشوييد به ياد داشته باشيد كه رعايت كردن نكات بهداشتي در حرفه ي رستوران داري امر بسيار ضروري است .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.