انواع دستگاه رب گوجه گيري

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

انواع دستگاه رب گوجه گيري

راه اندازي آشپزخانه هاي صنعتي در سطح شهر مي تواند يك شغل پردرآمد باشد به شرط آن كه شما راه اين شغل را بدانيد . شما مي توانيد در زمينه هاي محتلف رستوران صنعتي راه اندازي كنيد براي مثال مي توان از رستوران هاي سنتي ايراني نام برد و يا شما مي توانيد با داشتن اندكي خلاقيت در اين حرفه موفق باشيد . رستوران هاي اقوام براي مثال رستوران شمالي و يا كردي مي تواند براي شما درآمد زا باشد شم مي توانيد در اين سبك رستوران ها غذاي مخصوص به آن اقوام را سرو كنيد و در ميان توريست هاي خارجي نيز محبوب باشيد.

دستگاه تفاله گير گوجه K900

وجود گوجه فرنگي در بسياري از غذاهاي ايراني نقش مهمي ايفا مي كند اين خوراكي خوشمزه سرشار از خاصيت است و بايد در سبد غذاي روزانه ما جاي داشته باشد . شما مي توانيد اين چاشني خوش طعم را به روش هاي مختلفي در غذاهاي مختلف استفاده كنيد به صورت خشك شده و يا تازه و يا حتي به صورت رب گوجه فرنگي كه يك چاشني با طعم و رنگ بسيار لذيذ است براي تهيه رب از گوجه ابتدا بايد آب گوجه را جدا كنيد كه براي اين كار شما مي توانيد از دستگاه تفاله گير گوجه K900استفاده كنيد اين وسيله قدرت مند فرآيند جداسازي آب گوجه از ضايعات را به راحتي براي شما انجام مي دهد و شما مي توانيد در كمترين زمان حجم زيادي از گوجه فرنگي را از تفاله هايش جدا كرده و آماده پختن رب كنيد.

دستگاه رب گوجه گيري 400S

تجهيزاتي كه به تهيه رب گوجه فرنگي اختصاص دارد به بخش هاي زيادي تقسيم بندي مي شود و اين شما هستيد كه مي توانيد با توجه به نياز خود حق انتخاب داشته و دستگاه مورد نياز خود را تهيه كنيد . دستگاه رب گوجه گيري 400 S يكي از انواع اين وسايل است اين تجهيزات عموما وظيفه جدا سازي آب گوجه فرنگي را از ضايعات آن بر عهده دارند اين وسيله كاملا قابل شست و شو بوده و مي تواند ساليان طولاني كارايي داشته باشد.

اجاق گاز زميني دو شعله

اگر شما قصد راه اندازي يك آشپزخانه ي صنعتي را داريد و تازه وارد اين حرفه شده ايد و فضاي كافي براي آشپزي نداريد مي توانيد از وسايل كوچك تري مانند اجاق گاز زميني دو شعله استفاده كنيد اين تجهيزات در عين كوچك بودن و اشغال فضاي كمتر در آشپزخانه ي صنعتي براي شما كارايي زيادي نيز خواهند داشت و شما مي توانيد آن را تهيه كنيد اين وسيله قيمت به صرفه اي دارد و براي تازه كار ها مناسب مي باشد هم چنين به آساني قابليت حمل و نقل را نيز دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.