وسايل مورد نياز براي تاسيس فست فودي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

وسايل مورد نياز براي تاسيس فست فودي

امروزه غذاهاي فست فودي توانسته اند از محبوبيت بالايي ميان مردم برخوردار باشند و اين محبوبيت باعث شده كه فروش رستوران هاي فست فودي بالا باشد و به يك حرفه پردرآمد تبديل شوند. تنوع بالاي غذايي در فست فود ها باعث شده كه بتوان منوي خوبي تهيه كرد و غذاهاي گوناگوني را به مشتريان ارائه داد. اگر به حرفه رستوران داري علاقه مند هستيد راه اندازي رستوران صنعتي مي تواند براي شما گزينه ي مناسبي باشد به شرط آن كه تجربه ي خوبي در اين حرفه داشته باشيد .

داشتن خلاقيت در اين حرفه مي تواند به شما كمك كند براي مثال شما مي توانيد منويي براي انواع نوشيدني هاي مختلف تهيه كنيد و در اختيار مشتريان قرار دهيد .

دستگاه مرغ بريان ذغالي ۸ سيخ

مرغ بريان يكي از غذاهاي لذيذ است كه در فست فودي ها ارائه مي شود براي تهيه اين غذا در حجم بالا شما نيازمند يك دستگاه مرغ بريان ذغالي ۸ سيخ تا بتوانيد به آرامي اين غذا را تهيه كنيد اين وسيله در حجم و اندازه هاي مختلفي ساخته شده كه شما مي توانيد با توجه به فروش و نياز روزانه خود آن را تهيه كنيد با وجود چرخ در اين دستگاه شما ميتواند به راحتي آن را در هر نقطه اي از رستوران كه در نظر داريد قرار دهيد .

وان شستشوي ميوه

نظافت در حرفه ي رستوران داري امري بسيار مهم است كه بايد به آن پايبند بود براي شست و شوي انواع سبزيجات و ميوه ها مي توان وان شستشوي ميوه تهيه كرد كه بتوان به راحتي مواد را با مواد ضد عفوني كننده در آن خيساند اين وسيله بسيار مقاوم بوده و در برابر آب مي تواند به راحتي كارايي داشته باشد از اين وسيله مي توان در هتل ها و يا تالار هاي پذيرايي استفاده كرد.

گرمخانه گازي ۲۰۰ نفره

گرم بودن غذا يك امر بسيار مهم است زيرا هم طعم غذا را بهتر مي كند و هم باعث مي شود بتوان طعم و مزه غذا را بيشتر احساس كرد گرمخانه گازي ۲۰۰ نفره وسيله اي است كه به اين منظور طراحي شده اين وسيله به صورت طبقاتي ساخته شده و شما با توجه به ظرفيت مورد نظر مي توانيد آن را تهيه كنيد و به راحتي با آن كار كنيد از اين وسيله مي توان در محيط هاي اداري و يا مدارس و يا محيط هاي كارخانه اي استفاده كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.