انواع اجاق گاز

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

انواع اجاق گاز

فرقي نمي كند كه رستوران صنعتي شما از چه نوعي باشد در آن غذاهاي فرنگي سرو شود و يا غذاهاي اصيل ايراني وجود برخي از وسايل در بسياري از رستوران ها مشترك و ضروري است يكي از اين تجهيزات اجاق گاز است كه در انواع مختلفي ساخته و طراحي شده و شما مي توانيد با توجه به نياز خود اين وسيله را تهيه كنيد. از ديگر وسايل مشترك در آشپزخانه هاي صنعتي مي توان از يخچال ها و يا فريزرهاي صنعتي نام برد كه بايد در تمامي رستوران ها وجود داشته باشد . اين تجهيزات طيف بسيار گسترده اي دارد.

اجاق دو شعله طرح APW

اجاق گازها انواع مختلفي دارند كه با توجه به نياز هر آشپزخانه بايد تهيه شوند داشتن اجاق گازهاي كوچك نيز در بسياري از          رستوران ها براي تهيه انواع مختلف پيش غذا ضروري است اجاق دو شعله طرح APW وسيله اي كوچك و كم جا است كه از آن مي توانيد در آشپزخانه هاي كوچك نيز استفاده كنيد و يا در بسياري از رستوران هاي فست فودي براي تهيه انواع سس ها و يا تفت دادن نهايي غذا نيز استفاده كنيد برخلاف اندازه ي كوچك آن اين وسيله از مقاومت بسيار بالايي برخوردار است كه مي تواند سال هاي زيادي در آشپزخانه ي شما كارايي داشته باشد .

سينك دو لگنه صنعتي ۱۲۰

داشتن يك سينك در آشپزخانه هاي صنعتي يك ضرورت محسوب مي شود اين وسيله در انواع مختلفي طراحي و ساخته شده سينك دو لگنه صنعتي ۱۲۰ يكي از انواع مختلف اين وسيله است كه شما مي توانيد وسايل مختلف را به راحتي در آن بشوييد بدون آن كه اندكي خراب و يا دچار خوردگي شود . شست و شو ظروف و يا مواد خوراكي نكته اي قابل اهميت است كه شما به عنوان يك رستوران دار بايدآن را رعايت كنيد براي انجام اين كار نيز بايد ابزار مورد نياز را تهيه كنيد كه اين وسيله مي تواند وسيله ي كارآمدي باشد.

اجاق گاز ۴ شعله صنعتي

تنوع بالايي كه در طراحي و ساخت وسايل يك آشپزخانه ي صنعتي وجود دارد باعث شده كه بتوان حق انتخاب داشت و با توجه به نياز خود وسيله مورد نظر را انتخاب كرد. اجاق گاز نيز جزو وسايلي است كه در انواع مختلفي ساخته شده و يك نمونه از آن اجاق گاز ۴ شعله صنعتي است كه فضاي نسبتا كمي اشغال كرده و قيمت مناسبي دارد و مي تواند براي يك آشپزخانه ي صنعتي تازه كار مفيد باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.