كاربرد صفحات چدني

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

كاربرد صفحات چدني

كاركنان يك رستوران صنعتي همواره بايد با مشتريان رفتاري خوب داشته باشند و هر چيزي كه مشتريان لازم دارند را براي آن ها فراهم كنند به ياد داشته باشيد كه اخلاق كاركنان يك رستوران صنعتي و يا تالارهاي پذيرايي مي تواند در جذب مشتري تاثير گذار باشد . سعي كنيد نيازهاي مشتريان را بشناسيد و براي آن ها همه چيز را فراهم كنيد تا در مدت زماني كه در رستوران شما هستند بتوانند اوقات خوشي را سپري كنند و با هم تمايل داشته باشند كه به آشپزخانه ي شما بيايند.

صفحه چدني گريل ۳۰*۳۳

براي تهيه غذا به صورت رژيمي و بدون استفاده از روغن و يا طبخ انواع غذا با كمترين ميزان روغن ، روش گريل كردن مي تواند گزينه ي مناسبي باشد براي اينكه شما بتوانيد هر چيزي كه در نظر داريد مانند گوشت و يا سبزيجات را به اين روش طبخ كنيد نيازمند يك صفحه چدني گريل ۳۰*۳۳ كه البته اين ابزار در اندازه هاي مختلفي ساخته شده كه شما با توجه به نياز خود مي توانيد آن را تهيه كنيد. شما هر خوراكي كه در نظر داريد حتي سبزيجات را نيز مي توانيد به كمك اين وسيله گريل كنيد و از طعم و مزه آن لذت ببريد.

صفحه چدني APW

يكي از تجهيزاتي كه در تمامي رستوران هاي فست فودي مورد استفاده قرار مي گيرد صفحه چدني APW است كه به كمك اين وسيله مي توان انواع برگر ها و يا سوسيس و كالباس را گريل كرد و به كمك چاشني هاي مختلف انواع ساندويچ ها و يا حتي پيتزا را خلق كرد اين وسيله براي فر نيز قابل استفاده است اگر شما در كارتان خلاقيت داشته باشيد مي توانيد با كمك اين وسيله غذاهاي خاصي را ابداع كنيد و آن را به نام رستوران خود قرار دهيد.

ميز سالاد بار

در بسياري از هتل ها و رستوران هاي لوكس سطح شهر ميز سالاد بار به چشم مي خورد وسيله اي كه ظاهر رستوران شما را تا چندين برابر زيبا مي كند و اين امكان را به مشتريان مي دهد تا خودشان بتوانند انتخاب كنند شما در محفظه هاي مختلف اين وسيله مي توانيد انواع پيش غذاها و يا سالاد هاي مختلف را تهيه كرده و اختيار مشتريان قرار دهيد..

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.