راه اندازي رستوران فست فودي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

راه اندازي رستوران فست فودي

داشتن يك رستوران صنعتي حرفه اي پردرآمد است اما بايد به ياد داشته باشيد كه اين حرفه زحمت فراوان دارد و هر كسي نمي تواند به آساني از آن عبور كند شما بايد راه هاي اين حرفه را بلد باشيد تا بتوانيد به راحتي از آن بر بياييد . نحوه برخورد با مشتريان ،چيدمان منوي غذا و يا حتي دكور يك رستوران همگي از عواملي است كه يك فرد صاحب رستوران بايد به تمامي آن ها توجه كند.

فر ساندويچ ۷ كاره بدون هود

بسياري از آشپزخانه هاي صنعتي هستند كه در ابتدا فضاي كافي براي قرار دادن انواع وسايل را ندارند بنابراين مي توانند از تجهيزاتي استفاده كنند كه به صورت تركيبي عمل مي كند يكي از اين تجهيزات فر ساندويچ ۷ كاره بدون هود كه به تنهايي توانايي طبخ چندين مدل غذاي فست فودي را مهيا مي كند اين وسيله قيمت مناسبي دارد و توانايي طبخ انواع برگر و يا پيتزا  و انواع مختلف ساندويچ را دارد.

تاپينگ پيتزا شش لگنه

پيتزا يكي از محبوب ترين غذاهاي فست فودي است كه تهيه كردن آن بدون داشتن ابزار مناسب مي تواند كار سختي باشد داشتن يك تاپينگ پيتزا شش لگنه وسيله ي مناسبي خواهد بود زيرا طراحي و ساخت اين وسيله به نوعي بوده كه تمامي مواد اوليه در اختيار  آشپز قرار دارد و با وجود تخته كار تعبيه شده بر اين دستگاه توانايي تهيه انواع ساندويچ ها و پيتزا را فراهم ميكند بي شك اين وسيله بايد در هر رستوران فست فودي وجود داشته باشد.

فر كباب لقمه

كباب يكي از غذاهاي پر طرفدار و البته سالم است كه به اشكال مختلفي تهيه مي شود براي تهيه يكي از انواع پرطرفدار كباب ها كه كباب لقمه نام دارد شما مي توانيد از فر كباب لقمه براي تهيه اين غذا استفاده كنيد اين وسيله با ساختار جالبي كه دارد فضاي زيادي اشغال نكرده و با داشتن يك تهويه آلودگي ناشي از پخت و پز را نيز خارج مي كند اين وسيله از كيفيت بالايي برخوردار بوده و مدت زما ن طولاني براي شما كار مي كند.

تجهيزات فست فود

غذاهاي فست فودي امروزه به يكي از محبوب ترين غذاها تبديل شده و هم چنين رستوران ها فست فودي در سطح شهر رو به افزايش است تجهيزات فست فود به طور كلي به وسايلي گفته مي شود كه براي راه اندازي يك رستوران فست فودي مورد نياز است كه شامل انواع فر و يا اجاق گاز و يا ميز كار و هر چيز ديگري مي شود . شما به عنوان يك رستوران دار هميشه بايد بهترين اجناس را انتخاب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.