تجهيزات تهيه تنقلات

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تجهيزات تهيه تنقلات

خوراكي هايي وجود دارد كه مي توان در روزهاي تعطيل از آن ها لذت برد اين تنقلات متنوع در بسياري از پارك ها و سينما ها نيز وجود دارد و فروش آن ها در اين مكان ها مي تواند يك حرفه پردرآمد باشد براي شروع اين كار شما نيازمند به داشتن تجهيزات لازم براي تهيه اين نوع خوراكي ها هستيد .

دستگاه پشمك ساز كالسكه اي

پشمك يكي از خوراكي هاي خوش مزه و پرطرفدار است كه در پارك ها و مراكز شهر بازي وجود دارد براي تهيه اين خوراكي خوشمزه شما بايد يك دستگاه پشمك ساز كالسكه اي داشته باشيد تا بتوانيد اين خوراكي را به آساني تهيه كنيد وسيله اي با ظاهر زيبا كه مناسب شهر بازي ها ساخته شده . بافت خاص و البته وجود رنگ هاي مختلف در اين خوراكي باعث شده كه در ميان كودكان محبوب و پر طرفدار باشد هم چنين اين خوراكي تنها به مقداري شكر و آب نيازمند است و مواد اوليه چنداني نياز ندارد.

خمير گير ۱۲۰ كيلويي

هيچ گاه نمي توان محبوبيت كيك ها و شيريني ها را در نظر نگرفت خوراكي كه در بسياري از جشن ها وجود دارد . براي تهيه انواع شيريني و يا حتي كيك و نان شما بايد خمير گير ۱۲۰ كيلويي زيرا اين وسيله اين توانايي را دارد كه در حجم بالا براي شما كيك و شيريني طبخ كند اين وسيله ظرفيت بالايي دارد و مي توان به صورت يك جا حجم بالايي از خمير را تهيه كرد.

دستگاه تخمه پزي

تخمه يكي از خوراكي هاي خوشمزه و در عين حال پرخاصيت است كه در انواع مختلفي وجود دارد و هر كدام به نوعي داراي خاصيت است براي به اصطلاح بو دادن اين خوراكي خوش طعم شما به يك دستگاه تخمه پزي نيازمند هستيد اين وسيله توانايي آماده سازي انواع مختلف تخمه ها را دارد از اين وسيله مي توان در خشكبار فروشي ها و يا حتي پارك ها نيز استفاده كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.