انواع اجاق گاز صنعتي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

انواع اجاق گاز صنعتي

تهيه تجهيزات گوناگون اولين گام براي راه اندازي يك رستوران است قطعا شما بدون داشتن تجهيزات مناسب نمي توانيد به اين حرفه روي بياوريد. بي شك هر نوع از غذا نيازمند به يك سري از تجهيزات است كه با يكديگر متفاوت بوده و اين تفاوت مي تواند در قيمت نهايي نيز تاثير گذار باشد به ياد داشته باشيد كه اگر مي خواهيد يك منوي گسترده داشته باشيد بايد تجهيزات زيادتري نيز فراهم كنيد.

اجاق گاز ۶ شعله صنعتي

بدون وجود اجاق گاز هيچ غذايي را نمي توان طبخ كرد اين وسيله در انواع مختلفي طراحي و ساخته شده كه يك نوع آن اجاق گاز ۶ شعله صنعتي است كه هر رستوران داري با توجه به نياز خود مي تواند آن را تهيه كند اين وسيله بسيار مقاوم و با كيفيت بوده و مي تواند مدت زمان زيادي كارايي داشته باشد شما مي توانيد به وسيله اين دستگاه هر نوع غذايي كه مي خواهيد را طبخ كنيد .

اجاق گاز ۱۰ شعله صنعتي

همان طور كه بسياري از تجهيزات انواع گوناگوني دارند اجاق گاز نيز اين چنين است در تعداد شعله هاي مختلف طراحي و ساخته شده تا بتوان با توجه به ميزان غذايي كه در طول روز پخته مي شود حق انتخاب داشت اجاق گاز ۱۰ شعله صنعتي نيز يكي از انواع اجاق گاز است با اين تفاوت كه ظرفيت بالاتري دارد اين وسيله دچار خوردگي و پوسيده شدن نمي شود و فضاي چنداني از آشپزخانه را اشغال نمي كند.

دستگاه دونر كباب اتوماتيك

تهيه و فروش غذاهاي كشورها و ملل هاي ديگر مي تواند براي بسياري از مشتريان جذاب باشد يكي از كشورهاي همسايه ايران كه غذاهاي بسيار لذيذي دارد تركيه است كه در ايران نيز طرفداران بالايي دارد دونر يكي از غذاهاي مشهور و محبوب تركيه است اگر شما قصد طبخ اين غذا را در رستوران خود داريد بايد يك دستگاه دونر كباب اتوماتيك تهيه كنيد تا بتوانيد اين غذا را با همان روش اصيل آماده كنيد وسيله اي با قيمت مناسب و هم چنين ظاهر زيبا و داراي كيفيت بالا كه مي تواند در جذب مشتري تاثير گذار باشد.

تجهيزات رستوراني

هر رستوراني در آغاز كار خود نيازمند به يك سري از تجهيزات است كه اين تجهيزات به تمامي وسايلي كه براي طبخ غذا از آن استفاده مي شود مي گويند تهيه اين وسايل با كيفيت بالا مي تواند كيفيت كار شما را نيز بالا ببرد و در جذب مشتريان تاثير گذار باشد

تجهيزات رستوراني طيف گسترده اي از وسايل نظير اجاق گاز و يا انواع قابلمه را شامل مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.