دستگاه خميرگير صنعتي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

دستگاه خميرگير صنعتي

كيفيت در حرفه ي رستوران داري امري بسيار مهم و ضروري است شما بايد از مواد غذايي با كيفيت بالا استفاده كنيد تا علاوه بر داشتن غذايي با طعم عالي سلامت مشتريان را نيز تضمين كنيد . با كيفيت بودن وسايل و تجهيزات نيز بخش بسيار مهمي در رستوران داري است كه بايد آن را رعايت كرد .

خمير گير ۴۰ كيلويي

نان يك خوراكي بسيار مهم در زندگي روزانه است كه مصرف بالايي دارد وجود نان در بسياري از كسب و كار ها نظير نانوايي ها و يا حتي رستوران ها ضروري است و اما براي تهيه اين خوراكي پر طرفدار شما بايد در ابتدا ابزار مورد نياز را تهيه كرده و سپس به سراغ آماده سازي خمير آن كنيد خمير گير ۴۰ كيلويي يكي از تجهيزاتي است كه براي تهيه نان تازه و يا حتي انواع شيريني به آن احتياج داريد اين وسيله در ظرفيت هاي نختلفي طراحي  ساخته شده كه شما با توجه به نياز خود مي توانيد از آن تهيه و استفاده كنيد و هم چنين وجود چرخ در طراحي اين وسيله حمل و نقل كردن آن را بسيار آسان مي كند .

خمير گير ۲۰ كيلويي

پختن انواع كيك و شيريني در قنادي ها و يا حتي در بسياري از رستوران هاي مجلل به عنوان دسر رايج است براي تهيه انواع خمير كيك ها و يا حتي شيريني ها شما براي اين كه بتوانيد يك خمير مرغوب تهيه كنيد نياز به يك خمير گير ۲۰ كيلويي داريد البته اين وسيله در حجم ها و اندازه هاي گوناگوني موجود است كه اين امر به طور كلي نياز هر آشپز را به اين دستگاه از بين مي برد.

كلگي چرخ گوشت صنعتي

در بسياري از رستوران هاي ايراني كه در آن كباب سرو مي شود بايد يك چرخ گوشت قدرت مند نيز وجود داشته باشد تا بتوان به كمك آن گوشت كباب را آماده كرد كلگي چرخ گوشت صنعتي قسمتي از چرخ گوشت هاي بزرگ و قدرت مند است كه به كمك آن مي توان حجم زيادي از گوشت و يا ديگر خوراكي ها را چرخ كرد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.