تيغه هاي صنعتي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تيغه هاي صنعتي

تهيه فضايي براي آشپزخانه يكي از اولين گام ها براي راه اندازي يك آشپزخانه ي صنعتي است شما بايد در ابتدا به فكر تهيه فضايي براي آشپزخانه ي خود باشيد سپس به دنبال تهيه تجهيزات مورد نياز براي آشپزخانه باشيد اين تجهيزات تمام وسايلي كه براي آشپزي و يا براي سرو كردن غذا مورد استفاده قرار مي گيرد را شامل مي شود شما اگر بتوانيد از اين دو مرحله با هوشمندي عبور كنيد احتمال اينكه در اين حرفه موفق باشيد بالا مي رود.

تيغه رنده كن استيل

داشتن يك سري تجهيزات به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد زمان كمتري را صرف كارهايي نظير خرد كردن و يا رنده كردن بگذاريد در نتيجه مي توانيد اين زمان را صرف كارهاي مهم تري مانند طعم غذا و يا ظاهر زيباي آن بكنيد . تيغه رنده كن استيل يك وسيله اي است كه در ابعاد مختلفي ساخته شده اين وسيله بسيار مقاوم بوده و بدون آن كه آسيبي ببيند به راحتي شسته مي شود و شما مي توانيد هر چيزي را با آن رنده كنيد.

تاپينگ پيتزا چهار لگنه

پيتزا يك غذاي ايتاليايي بسيار خوشمزه و پرطرفدار است كه البته از تنوع بالايي نيز برخوردار مي باشد داشتن يك تاپينگ پيتزا چهار لگنه در هر رستوران فست فودي كه در آن پيتزا سرو مي شود ضروري است اين وسيله اين مكان را به شما ميدهد كه بتوانيد مواد پيتزا را با بهداشت كامل نگه داري كنيد هم چنين قسمتي به عنوان ميز كار در نظر گرفته شده كه شما مي توانيد در آن قسمت پيتزا را آماده كنيد .

تيغه اسلايسر چيپسي

خرد كردن بسياري از سبزيجات مانند سيب زميني مي تواند يك كار دشوار باشد آن هم در حجم و اندازه زياد براي مثال درست كردن يك چيپس ترد و خوشمزه زحمت فراواني دارد اما با داشتن يك تيغه اسلايسر چيپسي اين كار بسيار آسان شده شما مي توانيد به كمك اين وسيله هر سبزيجاتي كه فكر مي كنيد را آماده كنيد . اين وسيله از ماندگاري بسيار بالايي نيز برخوردار مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.