معرفي بهترين تجهيزات سرمايشي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

معرفي بهترين تجهيزات سرمايشي

از جمله مهم ترين تجهيزات سرمايشي مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:

  • يخچال صنعتي
  • فريزر صنعتي
  • تاپينگ صنعتي
  • آبسردكن
  • سردخانه صنعتي
  • دستگاه يخ ساز
  • دستگاه بستني ساز
  • دستگاه فالوده ساز
  • دستگاه شربت سرد كن
  • دستگاه يخ در بهشت
  • دستگاه دوغ ساز

يخچال صنعتي 

يخچال هاي صنعتي به جهت نگه داري مواد اوليه با حفظ طعم و كيفيت مورد استفاده قرار مي گيرند، اين يخچال ها در ابعاد مختلف و به صورت تك درب يا چند درب توليد و به بازار عرضه مي شوند. همچنين برخي از يخچال هاي صنعتي به صورت ايستاده و گروه ديگر به عنوان يخچال ميزكاري عرضه مي شوند كه براي محيط هاي كوچك و جهت استفاده ي بهينه از فضا بسيار مناسب مي باشند.

فريزر صنعتي

از ديگر تجهيزات مهم و پركاربرد فريزر صنعتي مي باشد. از اين محصول در محيط هاي مختلف از جمله رستوران، فست فود، سوپر ماركت ها و… مي توان استفاده كرد. فريزرهاي صنعتي نيز به منظور نگه داري مواد اوليه خريداري شده و در ابعاد و اندازه هاي مختلف و به شكل هاي متنوع توليد مي شوند. فريزرهاي صنعتي نيز به صورت تك درب يا چند درب، ايستاده يا ميزكاري در اختيار مشتريان قرار مي گيرد، فريزرهاي صنعتي ميز كاري به آشپز اين امكان را مي دهد تا بتواند لوازم و ديگر تجهيزات را بر روي آن قرار داده و از فضاي موجود به صورت بهينه استفاده نمايد.

فريزر صندوقي 4 درب

اين فريزر ابعادي به طول 130، عرض 70 و ارتفاع 90 سانتيمتر داشته و داراي نماي استيل روكش دار خش دار 50 مي باشد. دور تا دور اين فريزر از عايق تزريقي و داخل درب ها نيز از عايق پلاستوفوم استفاده شده است به دليل عايق بندي مناسب برودت و سرماي آن به هدر نخواهد رفت. همچنين تمامي مواد خوراكي را ميتوان با حفظ طعم و كيفيت در اين فريزر نگه داري كرد.

ابعاد داخل فريزر صندوقي 4 درب، طولي برابر با 120، عرض 58 و ارتفاع 65 سانتيمتر را دارد، نماي داخلي فريزر از ورق 80 گالوانيزه مي باشد. اين فريزر داراي موتور ½ هايتك است، گاز R134a  برودت لازم براي يخچال را از طريق تزريق به موتور و بازگشت به كندانسور فراهم مي كند.

فريزر صندوقي 6 درب

اين فريزر ابعادي به طول 190، عرض 70 و ارتفاع 90 سانتيمتر را دارد، همان طور كه از نام اين محصول مشخص است اين فريزر به صورت صندوقي و خوابيده توليد مي شود، فريزر صندوقي، داراي 6 درب بوده كه ابعاد هر درب 28*56 سانتيمتر مي باشد، هر 2 درب اين محصول به وسيله ي مگنت بر روي فريزر مي چسبد. هر 2 درب اين فريزر فضايي برابر با 56*56 سانتيمتر را اشغال مي كند.

دهنه ي ورودي هر بخش اين فريزر 49*49 سانتي متر مي باشد، فريزر صندوقي 6 درب داراي نماي استيل روكش دار بوده و از فوم تزريقي به جهت عايق بندي آن استفاده شده است به نحوي كه عايق بندي مناسب اين دستگاه از هدر رفت برودت و سرما جلوگيري خواهد كرد. همچنين وجود 4 عدد چرخ در پايه هاي اين فريزر سبب ميشود جابه جايي و حمل و نقل اين وسيله به سهولت انجام شود. در بخش داخلي فريزر خوابيده 6 درب از ورق گالوانيزه 80 استفاده شده است. در ساخت اين يخچال از لوله كشي مسي به جهت انتقال سرما از موتور استفاده شده است، همچنين در داخل درب هاي اين يخچال يونوليت 4 سانتي براي جلوگيري از هدر رفتن برودت و سرما تعبيه شده است.

منبع: كيچن سنتر

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد