شنبه ۱۹ اسفند ۰۲

تجهيزات مورد نياز براي راه اندازي سفره خانه سنتي

همان طور كه از اسم اين فر مشخص است قابليت طبخ و آماده سازي ۴۰ تا ۴۲ عدد ديزي سنگي را دارد، اين فر داراي طولي در حدود ۹۰، عرض ۶۰ و ارتفاع ۸۸ سانتيمتر مي باشد.

فر ديزي سنگي ۴۰ تايي داراي يك عدد سنگ چدني به ابعاد ۸۰*۵۰ سانتيمتر مي باشد، نماي اين فر از ورق استيل ساخته شده است.

به جهت جلوگيري از هدر رفتن حرارت و گرما بدنه ي اين فر به صورت عايق پشم شيشه ساخته ميشود علاوه بر اين درب هاي فر نيز به صورت دوجداره و با عايق پشم شيشه تعبيه شده اند، درب هاي اين فر به شكل ريلي مي باشند.

فر ديزي پزي قابليت اتصال به گاز شهري و كپسول را دارد، همچنين پايه هاي فر ديزي پز ۴۰ تايي از كلاف آهن ساخته شده است كه به درخواست مشتري ميتوان براي پايه ها از كلاف استيل استفاده كرد.

همان طور كه اشاره شد نماي اين فر از ورق استيل ساخته شده است، براي نما از ورق استيل روكش دار ۴۳۰ استفاده شده است كه البته به درخواست مشتري ميتوان از ورق ۳۰۴ استفاده كرد.

از اين فر ميتوان در سفره خانه ها، قهوه خانه ها، رستوران هاي سنتي، تهيه غذا، كترينگ و… استفاده كرد.

معرفي فر ديزي پز ۶۴ تايي

اين فر همان گونه كه از نامش مشخص است توانايي پخت ۶۴ عدد ديزي را به صورت همزمان دارا ميباشد نكته ي مهم در استفاده از فر ديزي پزي قابليت استفاده براي تمامي ظروف سنگي، روحي، سفالي، آلومينيومي و فلزي مي باشد، طول اين فر ۹۰ و عرض آن نيز ۹۰ سانتي متر ميباشد ارتفاع فر ديزي پز ۸۷ سانتي متر بوده و داراي ۲ عدد سنگ چدني به ابعاد ۸۰*۴۰ سانتي متر است.

جنس رويه ي اين فر از استيل روكش دار بوده و در داخل آن از ورق آهن استفاده شده است و همين امر سبب راحتي و سهولت در نظافت و شست و شوي فر خواهد شد، در ۴ طرف اين فر از عايق پشم شيشه استفاده شده است و باعث ميشود گرما و حرارت داخل فر به هدر نرود.

راه اندازي سفره خانه سنتي 

شايد با خود فكر كنيد كه راه اندازي سفره خانه بسيار آسان است و تهيه چند دست قوري و فنجان و البته قليان ميتواند آن چيزي كه مشتريان به دنبالش هستند را برآورده كند. اما بايد بدانيد كه موارد زيادي براي رسيدن به مطلوب مشتريان وجود دارد كه عبارتند از:

  • پذيرايي از ميهمانان در داخل سفره خانه و يا در فضاي باز
  • ارائه خدمات در بهترين شكل و كيفيت
  • تنظيم منويي با غذاهايي سنتي و البته فست فود كه هر دو سبك سليقه را پوشش دهد
  • انجام برنامه ريزي هاي لازم براي ارائه خدمات بهتر براي مشترين
  • سرو نوشيدني هايي مانند چاي و يا قهوه
  • ارائه خدمات قليان همراه با مخلفات

هزينه راه اندازي سفره خانه

براي اينكه بتوانيد شرايط لازم براي راه اندازي سفره خانه را مهيا كنيد اولين راهي كه پيش روي شما قرار دارد، تامين بودجه لازم است. در واقع اينكه تا چه ميزان هزينه براي رسيدن به سفره خانه اي باب ميل شما وجود دارد كاملا به سليقه و البته نوع خدمات شما ارتباط دارد و البته فضايي كه براي مشتريان خود فراهم مي آوريد. از همين رو بايد بدانيد كه هر چقدر ارائه خدمات شما به مشتريان و البته فضا و كيفيت محصولاتي كه براي راه اندازي سفره خانه تهيه كرده ايد بيشتر باشد مسلما هزينه نهايي نيز به همان نسبت افزايش پيدا خواهد كرد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد