بهترين يخچال هاي رستوران و كبابي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

شنبه ۱۹ اسفند ۰۲

بهترين يخچال هاي رستوران و كبابي

طول و ارتفاع يخچال 6 درب ايستاده 2 متر مي باشد، ارتفاع اين يخچال با در نظر گرفتن تاج به 2 متر و 20 سانت مي رسد. يخچال ايستاده 6 درب داراي يك تاج طلايي در يك طرف بوده كه نماي آن به سمت مشتري مي باشد. اين يخچال داراي چرخ است به همين دليل جابه جايي آن به سهولت امكان پذير خواهد بود.

در ساخت يخچال ايستاده 6 درب از يك موتور ¾ با كيفيت هايتك استفاده شده است، با وجود يك موتور قدرتمند، رادياتور ها و لوله هاي مسي كه در داخل يخچال تعبيه شده برودت و سرماي مورد نياز براي نگه داري انواع مواد خوراكي فراهم خواهد شد.

طبقات يخچال ايستاده 6 درب از جنس شيشه با ضخامت 10 ميليمتر ميباشد كه مقاومت بسيار بالايي داشته و به همين دليل ميتوان وزن بالايي را بر روي آن ها قرار داد.

يخچال پشت بسته 6 درب

اين يخچال داراي موتور ¾ هايتك قدرتمند مي باشد، طول اين يخچال 195، عرض آن 70 و ارتفاع يخچال 2 متر ميباشد كه با در نظر گرفتن تاج يخچال، ارتفاع آن به 230 سانتيمتر نيز مي رسد. ابعاد درب اين يخچال 56*75 سانتيمتر مي باشد.

يخچال 6 درب مساوي داراي 5 طبقه ي شيشه اي با ضخامت 10 ميليمتر ميباشد كه شيشه ها توسط يك كلاف آهن به يخچال متصل شده اند به همين دليل داراي مقاومت بسيار بالايي بوده و قادر به تحمل وزن زيادي مي باشند. طول طبقات يخچال 185 و عرض آن ها 55 سانتيمتر است.

بر روي اين يخچال  دستگيره هاي پلاستيكي قرمز رنگي تعبيه شده است كه دوام خوبي داشته و به راحتي باز و بست مي شوند، و در صورت معيوب شدن دستگيره ها، به راحتي ميتوان آن ها را تعويض كرد.

در گوشه هاي اين يخچال قاب هايي تعبيه شده است كه با نام قاب بغل شناخته ميشود اين قاب ها محصول فرانسه بوده و از جنس آلومينيوم است كه باعث مي شود نما و زيبايي كار بيش تر شود.

معرفي يخچال دو متري انباري دار

يخچال 2 متري انباري دار ابعادي به طول 195، عرض 70 سانتيمتر دارد، ارتفاع اين يخچال با در نظر گرفتن تاج به 2 متر و 30 سانت و بدون در نظر گرفتن تاج 2 متر مي باشد، در ساخت اين يخچال از موتور ¾ هايتك يا سابكول استفاده شده است، اين يخچال داراي 3 طبقه ي شيشه اي با ضخامت 10 ميليمتر مي باشد.

رادياتور هاي متعددي كه در اين يخچال به كار گرفته شده است برودت و سرماي مورد نياز را تامين خواهد كرد، يك رادياتور 16 لوله 40 سانتي در سمت راست و يك عدد در سمت چپ تعبيه شده است، يك رادياتور 48 لوله با ابعاد 35*33 سانتيمتر در كنار تاج يخچال قرار دارد. در بخش پايين يخچال نيز يك عدد رادياتور 6 لول تك 150 سرماي مورد نياز انباري را فراهم خواهد كرد ميتوان در بخش انباري انواع نوشابه، دوغ، شير و… را قرار داد.

يخچال كبابي

اين يخچال ابعادي به طول 195، عرض 85 و ارتفاع 2 متر دارد كه ارتفاع اين يخچال با در نظر گرفتن تاج آن به 2 متر و 30 سانتيمتر مي رسد. وجود تاج در بالاي اين يخچال و به سمت مشتري سبب جلب توجه و جذب بيش تر مشتري خواهد شد. طبقات اين يخچال از جنس شيشه با ابعاد 50*173 سانتيمتر مي باشد.

درب هاي يخچال كبابي توسط مگنت دوبلي كه تعبيه شده است به راحتي باز و بست شده و به بدنه ي يخچال مي چسبد همين امر باعث ميشود از اتلاف برودت و سرما از داخل يخچال به بيرون جلوگيري شود. ضخامت شيشه هاي قرار داده شده بر روي درب ها 4*4 ميليمتر و فريم آن ها 10 مي باشد.

منبع: كيچن سنتر

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد