مراحل راه اندازي آبميوه فروشي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

مراحل راه اندازي آبميوه فروشي

اگر به جوانان شهر نگاه كنيد مطمئنا ميبينيد كه اكثر آنها اوقات بيكاري خود را همراه با دوستانشان در كافي شاپ ها سپري ميكنند در واقع اين روز ها كافي شاپ ها نسخه امروزي قهوه خانه ها به حساب مي آيد و افراد ۲۰ الي ۴۰ ساله به اين مكان ها ميروند. طبق اين تعريف مطمئنا اين فكر به ذهنتان خطور كرده كه راه اندازي كافي شاپ شايد سود خوبي را به همراه داشته باشد. بايد بدانيد كه واقعا اين مسئله صدق مي كند. اگر در نظر داريد كه دست به انجام اين كار بزنيد ادامه اين مقاله ميتواند به شما كمك كند.

مراحل راه اندازي كافي شاپ

·         انتخاب مكان خوب

يكي از مهمترين فاكتوري كه در حين راه اندازي كافي شاپ ميتواند شما را به نتيجه برساند انتخاب مكان خوب مي باشد. پس از انتخاب مكان اهميت به اسم، لوگو و البته ساير المان هاي بصري ميتواند نقش بسيار زيادي داشته باشد.

·         فضاي كافي شاپ را دلنشين كنيد

اين كار ميتواند با پخش موسيقي شروع شود. اغلب توصيه ميشود كه از موسيقي هاي بي كلام استفاده شود اما موسيقي هاي زنده اين روز ها طرفداران بسيار زيادي دارد.

نكاتي براي راه اندازي آبميوه فروشي 

براي اينكه بتوانيد چنين مكاني را راه اندازي كنيد به نكات زير توجه كنيد:

  • يافتن مكاني مناسب و پررفت و آمد خصوصا در نزديكي پارك ها
  • اخذ مجوز هاي لازم از وزارت بهداشت و اداره استاندارد
  • تهيه مواد اوليه باكيفيت
  • تهيه تجهيزات لازم براي راه اندازي
  • براي جذب مشتري به سراغ منو هاي جذاب برويد.
  • بازاريابي مناسب از طريق اينترنت و ارائه پيشنهادات عالي و البته هيجان انگيز براي مشتريان

تفاوت آبميوه گيري دستي با آبميوه گيري صنعتي

همان طور كه ميدانيد آبميوه گيري هاي صنعتي به لحاظ نوع كاربردشان كه در محيط هاي بزرگ استفاده ميشوند نسبت به نوع خانگي از موتور با قدرت بالاتري توليد شده است و ميتوانند مدت زمان بيش تر و حجم بالاتري از ميوه ها را آبگيري كنند به طور كلي بازدهي و ظرفيت نوع صنعتي اين محصول بسيار بالا مي باشد، يكي ديگر از تفاوت هاي مهم  آبميوه گيري دستي با صنعتي در جنس بدنه ميباشد چرا كه بدنه ي اين محصول در نوع صنعتي بسيار مقاوم تر بوده و ميتواند وزن و حجم بالا را تحمل كرده و قوي تر عمل كند، توان و قدرت بالاي آبميوه گيري هاي صنعتي از ديگر تفاوت هاي آن با نوع خانگي مي باشد، علاوه بر اين نوع صنعتي اين دستگاه با توجه به حجم و ظرفيت بالا در مدل هاي متفاوتي بر حسب ظرفيت مخزن در بازار وجود دارد.

يكي از مهم ترين ويژگي آبميوه گيري هاي صنعتي با استفاده از دستگاه هاي آبميوه گيري صنعتي ميتوانيد حجم بالايي از ميوه را در مدت زمان كمتري بدون دخالت نيروي انساني آبگيري كرده و در اختيار مشتريان قرار دهيد.

انواع دستگاه آبميوه گيري صنعتي

دستگاه هاي آبميوه گيري با توجه به نوع ميوه اي كه ميتوانند آبگيري كنند انواع مختلف و عملكرد هاي متفاوتي دارند، البته معمولا از يك دستگاه آبميوه گيري ميتوان براي آبگيري ميوه هاي مشابه نيز استفاده كرد به طور مثال در صورت داشتن دستگاه آب هويج گيري صنعتي ميتوانيد با آن آب سيب و يا كرفس را بگيريد.

معرفي تيغه يدكي دستگاه خلال كن

با كمك اين تيغه ها و اتصال آن بر روي دستگاه هاي خلال كن مختلف ميتوان انواع ميوه و صيفي جات از جمله سيب زميني، پياز، هويج، خيار، فلفل دلمه اي و گوجه فرنگي را با سرعت بالا و با اندازه هاي يكنواخت خلال كرد.

اين تيغه هاي يدكي قابل استفاده در انواع دستگاه هاي خلال كن پدالي، خلال كن دستي، خلال كن پروانه اي، خلال كن ديواري و ۴ پايه ثابت مي باشند، اين تيغه هاي يدكي با شكل هندسي مربع و از تيغه هاي تيز و با كيفيتي از جنس استيل ضد زنگ تشكيل شده است. بدنه ي دور اين تيغه ها از جنس آلومينيوم بوده كه به صورت پانچي در داخل كارخانه و در اثر وارد آوردن فشار به تيغه ها چفت مي شوند.

در دو طرف اين تيغه ها ۲ عدد سوراخ وجود دارد كه به كمك آن ها ميتوان تيغه ها را بر روي دستگاه باز و بست كرد، نكته ي مهم در توليد اين تيغه ها سايز هاي مختلف آن مي باشد شما ميتوانيد تيغه هاي يدكي را در سايز هاي مختلف ۲*۲ ، ۴*۴ ، ۶*۶ ، ۸*۸ ، ۱۰*۱۰ ، ۱۲*۱۲ به دلخواه خود سفارش دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد