فريزر و آبسردكن صنعتي ارزان

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

شنبه ۱۹ اسفند ۰۲

فريزر و آبسردكن صنعتي ارزان

آبسردكن هاي صنعتي بر اساس ظرفيت و ابعاد به انواع مختلفي تقسيم مي شوند، ظرفيت آبسردكن ها به حجم منبع  و شيرهاي دستگاه بستگي دارد، آن دسته از آبسردكن هاي صنعتي كه در محيط هاي پر رفت و آمد استفاده مي شوند بايد داراي منبع تحت فشار باشند تا بتوانند به اندازه ي كافي آب را خنك نگه دارند، مخزن تحت فشار به اين معنا است كه با خارج كردن يك ليوان آب از آبسردكن، به صورت اتوماتيك به همان اندازه آب وارد دستگاه مي شود. و افراد مي توانند هميشه به كمك دستگاه آب خنك مصرف كنند.

آن دسته از آبسردكن هاي صنعتي كه داراي منبع تحت فشار هستند نياز به كمپرسور قدرتمند تري داشته و قطعا قيمت  بالاترين نيز دارند. علاوه بر اين با افزايش تعداد شيرهاي دستگاه منبع آبسردكن نيز بزرگ تر و هزينه ي آن نيز افزايش خواهد داشت.

نكات مهم در زمان خريد آبسردكن

·         جنس بدنه

·         حجم مخزن

·         تعداد شير

·         قدرت كمپرسور

·         دارا بودن مخزن تحت فشار

·         ابعاد دستگاه

·         ظرفيت دستگاه

آبسردكن 4 شير استيل

آبسردكن 4 شير استيل داراي ابعادي به طول 70، عرض 50 و ارتفاع 133 سانتيمتر مي باشد، ظرفيت اين دستگاه 51 ليتر بوده و در ساخت آن از موتور با كيفيت با قدرت ½ ، كندانسور آلومينيومي و فن مسي استفاده شده است.

نماي اين آبسردكن از جنس استيل روكش دار 430 و جنس مخزن آن از استيل ضد زنگ 304 نگير مي باشد.

اين آبسردكن مجهز به يك عدد فلوتر (شناور) ميباشد به همين دليل زماني كه منبع تا يك حدي خالي شود آب دوباره از طريق لوله ها وارد منبع مي شود، اين آبسردكن 4 شير استيل را ميتوان در مكان هاي صنعتي، تعميرگاه ها، مساجد، هيئت ها، سالن هاي ورزشي، مدارس، دانشگاه، بهشت زهرا و… استفاده كرد.

در يك سمت اين آبسردكن پره هاي استيل به همراه هواكش استيل تعبيه شده است چرا كه كندانسور و موتور به دليل كاركرد طولاني مدت داغ شده و ميسوزد اين هواكش مانع از داغ شدن و وارد شدن فشار به اين بخش خواهد شد.

فريزر صنعتي چيست؟

فريزرهاي صنعتي براي استفاده در موارد صنعتي توليد مي شوند، اين دستگاه با فريز و منجمد كردن انواع مواد غذايي مانند گوشت، مرغ، ماهي، سبزيجات و… مانع از فاسد شدن آن ها در محيط هاي مختلف مي شود. فريزر صنعتي در ابعاد و اندازه هاي مختلف و به صورت تك درب يا چند درب توليد مي شوند.

از فريزرهاي صنعتي براي نگه داري طولاني مدت مواد غذايي استفاده مي شود، معمولا بسته به نوع مواد خوراكي مي توان درجه ي انجماد فريزر را تنظيم كرد.

انواع فريزر صنعتي

فريزرهاي صنعتي در ابعاد و اندازه هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند. فريزر صنعتي به انواع ذيل تقسيم مي شود:

فريزر صنعتي ايستاده

فريزرهاي صنعتي داراي بيش ترين مقدار ارتفاع بوده و در عرض هاي مختلفي عرضه مي شوند، اين فريزرها به صورت تك درب يا چند درب توليد شده و با فراهم كردن دماي پايين تر از صفر مانع از خراب شدن مواد غذايي خواهند شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد