راه اندازي جگركي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

راه اندازي جگركي

همان طور كه اشاره شد سبزيجات بعد از شست و شو آب فراواني به خود جذب ميكنند و استفاده از سبزي براي تهيه ي غذا با آب جذب شده سبب كاهش كيفيت غذاي شده خواهد شد براي همين استفاده از سبزي خشك كن ميتواند رطوبت موجود در سبزي را به سرعت خارج كرده و سبزيجات را آماده ي خرد شدن يا طبخ طبخ غذا نمايد.

اين دستگاه در مدل هاي مختلف ۱٫۵ اسب، ۲ اسب و ۳ اسب توليد و عرضه مي شود، مدل ۱٫۵ است قادر به خشك كردن ۲۰۰ كيلوگرم سبزي در ساعت، مدل ۲ اسب ۳۰۰ كيلوگرم و مدل ۳ اسب ۴۰۰ كيلوگرم در ساعت را دارد.

طول سبزي خشك كن صنعتي ۱۱۰،عرض آن ۷۰ و ارتفاع ۱۰۰ سانتيمتر را دارد، اين دستگاه با برق ۲۲۰ ولت شهري كار مي كند، همچنين به كمك كليد ۱–۰ كه در دستگاه تعبيه شده است ميتوان آن را خاموش يا روشن كرد.

از سبزي خشك كن ميتوان در سبزي فروشي ها، تالار ها، هتل ها، رستوران ها و به طور كلي آشپزخانه هاي صنعتي براي خشك كردن حجم بالايي از سبزيجات استفاده كرد.

دهنه ي ورودي دستگاه ۳۵ سانتيمتر مي باشد و يك عدد تفلون ۳ سانتيمتري بر روي دستگاه قرار گرفته است، داخل دستگاه از جنس ورق استيل براق بوده كه كاملا بهداشتي بوده و مورد تاييد وزارت بهداشت نيز مي باشد،  به درخواست مشتري ميتوان بر روي اين محصول كنتاكتور برق (Contacteur) و تايمر قرار داد با اين كار آشپز ميتواند هر زمان دلخواهي كه تمايل دارد دستگاه شروع به خشك كردن كند را تنظيم كرده و در آن زمان دستگاه به صورت اتوماتيك كار خشك كردن سبزي را انجام مي دهد.

شاورما پز تك سيخ

اين دستگاه به صورت روميزي و بدون موتور ساخته ميشود اين مدل از شاورما پز تك سيخ در كشور تركيه و بسياري ديگر از كشورها از جمله مدل هاي پرطرفدار و پرفروش مي باشد و به دليل اينكه سرآشپزان تركيه اي تمايل دارند دونر كباب را با دست بچرخاند اين مدل از كباب تركي بدون موتور ساخته مي شود، در زير اين دستگاه يك عدد سيني تعبيه شده است كه روغن و چربي غذا در داخل اين سيني ريخته مي شود.

جنس اين دستگاه از استيل خش دار مي باشد، ۴ عدد شعله با نماي خارجي سفالي در اين دستگاه تعبيه شده است كه ميتوان گوشت گوساله، گوسفندي، بوقلمون يا مرغ را در مدت ۲ تا ۲ ساعت و نيم با گردش و حرارت ملايم به صورت كامل پخت و تحويل مشتري داد.

طول اين دستگاه ۷۰ ، عرض آن ۴۵ و ارتفاع ۱۱۰ سانتيمتر را دارد، اين دستگاه كباب تركي به صورت روميزي بوده و داراي يك عدد سيخ مي باشد اين سيخ از جنس استيل يا آبكاري كروم است، اين دستگاه قابليت اتصال به گاز شهري يا كپسول را دارد.

در سمت راست دستگاه دستگيره هاي شير صنعتي به صورت استاندارد به جهت افزايش يا كاهش ميزان گاز، تعبيه شده است، علاوه بر اين در بالاي اين دستگاه ريلي قرار داده شده كه ميتوان با كمك آن سيخ را به آتش نزديك يا دور كرد.

راهنماي خريد تجهيزات جگركي

پيش از راه اندازي جگركي در يكي از نقاط شهر، بايد به اين بيانديشيد كه چه فاكتورهايي باعث رضايت مشتريانتان مي شود. به اين دليل كه اگر خدمات شما موجب جلب رضايت مشتريان شود، باعث ميشود بار ها و بار ها براي ميل كردن جگر هاي كبابي خوش طعم و بهداشتي كه شما برايشان آماده ميكنيد به جگركي شما سر بزنند. بنابراين مهم ترين سياست كاري شما بايد راضي نگه داشتن مشتريان باشد. يكي از مهم ترين فاكتور هايي كه در كيفيت خدمت رساني شما تاثير گذار است، كيفيت تجهيزاتي است كه از آنها استفاده مي كنيد.

ابتكار برندي است كه در حوزه توليد تجهيزات انواع آشپزخانه صنعتي همچون جگركي نامي آشنا و خوش آوازه است كه خوش نامي خود را بيش از همه مديون محترم شمردن و در نظر گرفتن تمامي نياز هاي مشتريان خود ميداند. يكي از اصلي ترين خواسته اي كه مشتريان عزيز ابتكار استيل دارند اين است كه با كيفيت ترين تجهيزات را در اختيار آنان قرار دهند. به همين دليل اين برند تمامي تلاش خود را جهت ارائه محصولات با دوام و كيفيت بسيار بالا كه توسط ماشين آلات و فناوري هاي روز دنيا ساخته ميشوند به كار بسته است. ابتكار استيل ميكوشد تا جايي كه ممكن است سفارشات را به سرعت به دست مشتريان برساند. اما اين تنها يك وعده نيست. زيرا ابتكار استيل از تمامي امكانات موجود همچون ماشين آلات و دانش و تجربه متخصصين خود مدد ميگيرد تا كيفيتي درخور مشتريان را در كمترين زمان ممكن به آنان ارائه نمايد.

ويژگي هاي راه اندازي تالار پذيرايي

  • مكان مناسبي را براي راه اندازي تالار در نظر بگيريد 
  • ظرفيت تالار بايد براي قشر متفاوتي از جامعه را دربر گيرد.
  • فضاي زيادي براي پاركينگ در نظر بگيرد.
  • ميز و صندلي و البته روكش ميز ها بسيار شيك و متناسب با فضاي تالار باشد.
  • از دكوراسيوني جديد بهره مند باشد.

 

منبع: ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد