انواع ميزكار زير فريزري

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

انواع ميزكار زير فريزري

اين ميز ابعادي به طول 150، عرض 80 و ارتفاع 85 سانتيمتري دارد، رويه ي اين ميز از جنس استيل بوده و به همين جهت ميتوان از آن براي خردكردن، تخته كاري و به طور كلي آماده سازي غذا استفاده كرد.

از ميز كار زير يخچال 150 سانت ميتوان در رستوران، فست فود، كترينگ، تهيه غذا و… استفاده كرد، وجود يخچال در بخش پايين اين ميز كار سبب ميشود آشپز بتواند مواد اوليه را در يخچال و در نزديك ترين بخش به خود نگه داري كند.

نماي اين محصول از جنس استيل روكش دار خش دار مي باشد، همچنين در ساخت اين محصول از دستگيره هاي خارجي توكار استفاده شده است كه با كمك مگنت هاي دوبلي كه بر روي درب قرار گرفته است به راحتي ميتوان درب را باز و بست كرد.

برق مصرفي ميز كار زير يخچالي برق تك فاز شهري بوده كه البته ميتوان آن را براي استفاده در كشور هاي ديگر نيز آماده كرد. پايه هاي اين محصول ثابت بوده و قابليت تنظيم ارتفاع دارد به طوري كه ميتوان ارتفاع پايه ها را 2 تا 3 سانتيمتر افزايش يا كاهش داد. البته پايه هاي محصول را ميتوان در صورت درخواست مشتري به صورت چرخ دار نيز تعبيه كرد.

در بغل دو درب يخچال صنعتي بخشي به نام موتورخانه قرار دارد، در اين محصول يك ترموستات ديجيتالي قابل تنظيم قرار گرفته است كه ميتوان به صورت دستي و با توجه به ميزان برودت مورد نياز دما را كاهش يا افزايش داد.

اين محصول داراي موتور باكيفيتي بوده كه برودت و سرماي كافي را براي نگه داري مواد خوراكي با حفظ كيفيت آن ها فراهم مي كند، در ساخت ميز كار از بهترين موتور هاي موجود در بازار از جمله موتور هايتك، سابكول، سيبريا، تايواني يا دانفوس استفاده شده است.

ميز كار زير فريزري 150 سانت

ميز كار زير فريزري صندوقي ابعادي به طول 150، عرض 80 و ارتفاع 85 سانتيمتر دارد. مزيت اين محصول نسبت به ديگر محصولات مشابه داشتن انباري در بخش بالاي موتور خانه ميباشد به نحوي كه در بالاي موتور خانه بخشي در نظر گرفته شده است تا آشپز بتواند از آن به عنوان انباري براي قرار دادن تجهيزات خود استفاده كند اين بخش توسط يك درب مگنتي كه به سهولت باز و بست ميشود قابل دسترسي مي باشد.

به دليل كاربرد هاي متنوع اين محصول ميتوان از آن در محيط هايي كه فضاي كمي دارند استفاده كرد علاوه بر اين خريد آن مقرون به صرفه ميباشد چرا كه با خريد يك محصول ميتوان از آن استفاده هاي متنوعي كرد.

نماي اين ميز كار از استيل خش دار بوده كه با تعبيه ي درب مگنتي دوبل ميتوان به سهولت درب فريزر را باز و بست كرد. همان طور كه اشاره شد از اين محصول ميتوان در فست فود، رستوران، كترينگ، قصابي و… استفاده كرد.

در ساخت اين ميز كار از موتوري قدرتمند و با كيفيت استفاده شده است موتور تعبيه شده در اين محصول از برند هايي همچون هايتك، سابكول، دانفوس يا دورين استفاده شده است.

اين ميز كار داراي كندانسور مسي بوده كه با كمك لوله هاي مسي برودت و سرماي مورد نياز براي حفظ مواد غذايي در بخش فريزر تامين خواهد شد، همچنين اين محصول داراي يك ترموستات دستي بوده كه ميتوان با كمك آن متناسب با برودت مورد نياز دما را افزايش يا كاهش داد.

برق مصرفي اين ميز كار برق تك فاز شهري بوده كه در ايران به راحتي قابل استفاده ميباشد و ميتوان آن را براي استفاده در خارج از كشور و با برق ديگر كشور ها نيز آماده كرد.

فريزر زير گريلي 3 درب

فريزر زير گريلي 3 درب داراي ابعادي به طول 190، عرض 80 و ارتفاع 60 سانتيمتر مي باشد. در ساخت اين ميز ارتفاع به گونه اي در نظر گرفته شده است كه با قرار دادن گريل روغني، گريل ذغالي يا اجاق گاز روميزي ارتفاع به 100 سانتيمتر ميرسد و آشپز ميتواند به سهولت غذا را طبخ نمايد.

اين محصول داراي فريزري با 3 درب مگنتي لولايي به همراه دستگيره هاي مخفي طرح فرانسوي مي باشد. تعبيه ي فريزر در زير اين ميز سبب ميشود آشپز به سهولت بتواند برگر و مواد غذايي را از فريزر خارج كرده و بر روي گريل آماده كند.

نماي بيروني فريزر زير گريلي از جنس استيل روكش دار خش دار و نماي داخلي از جنس ورق گالوانيزه ميباشد كه ميتوان بر طبق نظر و درخواست مشتري براي نماي داخلي از ورق استيل استفاده كرد. همچنين كلاف اين محصول از جنس قوطي آهن 40*40 مي باشد.

منبع: كيچن سنتر 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد