كسب درآمد در خانه

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۰۲

كسب درآمد در خانه

در اين مقاله از ابتكار استيل قصد داريم به مقايسه انواع آبسردكن هاي صنعتي و نحوه كار با آبسردكن بپردازيم. آب سرد كن هاي صنعتي در انواع مختلف توليد و عرضه شده و در ادارات، كارخانجات، مدارس، مساجد، بيمارستان و… قابل استفاده مي باشد. براي آشنايي با ويژگي هاي آبسرد كن هاي صنعتي و انواع آن تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

آبسرد كن صنعتي

 نوعي از آب سرد كن بوده كه داراي ابعاد بزرگي مي باشد. از آبسردكن هاي صنعتي در مكان هاي عمومي استفاده مي شود. انتخاب آبسردكن، با توجه به مدل ها و برندهاي موجود در بازار كار ساده اي نيست، به همين دليل آشنايي با ويژگي هاي آبسردكن اهميت بالايي دارد.

مقايسه انواع آبسردكن هاي صنعتي

به طور كلي آبسرد كن هاي استيل در انواع مختلف تك شير، ۲ شير، ۳ شير، ۴ شير و ۵ شير با ظرفيت مخزن و قدرت موتورهاي مختلف توليد و عرضه مي شوند.

خريد بهترين دستگاه مرغ بريان

با كمك اين دستگاه ميتوان انواع مرغ و گوشت را بريان كرد، با دستگاه مرغ بريان ذغالي با سرعت بالا و در سريع ترين زمان حجم بالايي از مواد غذايي آماده ي سرو خواهد شد.

عايق بندي اين نوع از دستگاه مرغ بريان به نوعي است كه حرارت به هيچ عنوان از آن خارج نشده و بدنه ي دستگاه نيز از جنس استيل ضد خش و ضخيم مي باشد. قابليت شست و شوي دستگاه مرغ بريان ذغالي باعث مي شود بتوان به سهولت اين دستگاه را تميز كنيد. اين دستگاه با دارا بودن يك هود با مكش قوي از جمع شدن دود در زمان پخت جلوگيري خواهد كرد.

مهم ترين نكته در استفاده از اين مدل دستگاه مرغ بريان ذغالي نسبت به ديگر مدل هاي دستگاه جوجه گردان روش پخت آن مي باشد كه با دو روش ذغال سنگ و ذغال چوبي ميتوان مرغ ها را طبخ كرد.

كسب درآمد با دستگاه آبليمو گيري!

آبليمو يكي از محبوب ترين چاشني هاي سالاد و غذا به حساب مي آيد. و همانطور كه مي دانيد خواص و طعم آبليموي طبيعي با مدل هاي كارخانه اي آن قابل مقايسه نيست به همين دليل افراد بسياري تمايل به استفاده از آب ليموي طبيعي و تازه دارند.

پيش تر از اين روي كار آمدن دستگاه هاي آبليمو گيري گرفتن آب ليمو توسط روش هاي دستي انجام مي شد، كه اين امر علاوه بر بهداشتي نبودن براي حجم بالاي ليمو روش نامناسبي شناخته مي شد.

انواع دستگاه آبليمو گيري

دستگاه هاي آبلميو گيري در انواع مختلف دستي و صنعتي به بازار عرضه مي شوند. اين دستگاه ها به صورت هاي پرسي نيز در بازار موجود هستند. همانطور كه مي دانيد از دستگاه آبليمو گيري صنعتي در مراكز بزرگ و كسب و كارهايي كه نياز دارند حجم بالايي از ليمو را آبگيري كنند استفاده مي شود.

كيفيت پخت پيتزا در فر صندوقي

از جمله مهم ترين ويژگي هاي اين فر مي توان به قابليت شست و شوي آسان، ابعاد مناسب براي فضاهاي كوچك، دستگيره هاي نسوز، مجهز به نمايشگر تنظيم دما، امكان ساخت درب به صورت شيشه اي، عايق بندي مناسب از پشم شيشه اشاره كرد. علاوه بر اين جنس داخل فر از فرق گالوانيزه و بدنه خارجي از استيل مي باشد.

از آبسردكن هاي استيل تك شير ميتوان در فضاهاي عمومي و كوچك استفاده كرد. اين دستگاه با اتصال به برق آب خنك را در اختيار افراد قرار مي دهد.

يكي از پرفروش ترين انواع دستگاه آبسردكن مدل دو شير آن است كه در مكان هاي كم تردد از آن استفاده مي شود، اين آبسردكن داراي مخزني با ظرفيت ۲۴ ليتر مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد