خريد باربيكيو سنگي

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

خريد باربيكيو سنگي

آبليمو يكي از چاشني هاي پرطرفدار براي انواع سالاد و غذا مي باشد. از آن جايي كه آبگيري ليمو در حجم زياد كار دشواري است افراد به جهت تهيه ي آب ليموي تازه اقدام به خريد آبليمو از مغازه هاي آبليموفروشي مي كنند، در اين نوع كسب و كارها آب ليموي تازه در حضور مشتري آماده و تحويل داده مي شود به همين دليل افراد ترجيح مي دهند از آب ليموي تازه به جاي شركتي استفاده نمايند.

از اين محصول مي توان به جهت ابگيري ليمو، انگور و غوره استفاده كرد. دستگاه آبليمو گيري پرسي قابليت آبگيري ۵۰۰ تا ۶۰۰ كيلوگرم ليمو در يك ساعت را داشته و مخزن آن نيز گنجايشي برابر با ۴۰ ليتر دارد.

مقايسه انواع دستگاه آبليموگيري (چندكاره و پرسي)

استفاده از دستگاه آبليمو گيري پرسي بسيار ساده مي باشد تنها كافي است ليمو را همراه با پوست از مخزن مربوطه داخل دستگاه بريزيد. با پرس شدن ليموها، آب آن از خروجي جداگانه اي خارج خواهد شد.

توجه داشته باشيد در اين روش تفاله و پوست ليمو به آب آن وارد نشده و طعم آبليمو بدون تلخي و گس شدن مي باشد. اين دستگاه قابليت اتصال به برق تك فاز شهري را دارد.

با توجه به فراواني انواع طرح هاي باربيكيو كه به بازار عرضه شده است قطعا انتخاب بهترين باربيكيو كار آساني نخواهد بود، همانطور كه مي دانيد آماده سازي كباب و استفاده از باربيكيو در ايران  از زمان هاي گذشته تا به امروز طرفداران زيادي داشته و افراد  در بيشتر دورهمي ها و ميهماني ها، خودشان اقدام به طبخ انواع كباب مي كنند.

نكات مهم براي راهنماي خريد باربيكيو

اگر قصد داريد از باربيكيو در فست فود، خانه، باغ يا ويلا استفاده كنيد و تصيم به خريد اين محصول گرفته ايد بهتر است به نكات ذيل توجه داشته باشيد:

  • جنس بدنه

اولين نكته اي كه در زمان خريد باربيكيو بايد به آن توجه داشته باشيد جنس باربيكيو مي باشد. اين محصول بايد در برابر رطوبت و زنگ زدگي مقاوم باشد. معمولا از باربيكيو در حياط يا فضاهاي سرباز استفاده مي شود به همين دليل بايد در برابر رطوبت مقاوم باشد.

معمولا جنس باربيكيو از استيل، آلومينيوم، چدن يا فولاد است. باربيكيو چدني و فولادي ضد زنگ نيست، اما زماني كه از چدن براي باربيكيو استفاده مي شود معمولا با پوشش رنگ يا لعاب آن را ضد زنگ و رطوبت خواهند كرد.

ما در اين مطلب از ابتكار استيل تصميم داريم به آموزش ، پس در صورتيكه صاحب قصابي، رستوران، هتل، كبابي، برگر فروشي، فست فود، تهيه غذا و… هستيد و با اين دستگاه سر و كار داريد بهتر است با نحوه ي عيب يابي و مشكلات متداول چرخ گوشت هاي صنعتي آشنا باشيد.

آموزش تعميرات چرخ گوشت صنعتي

از اين چرخ گوشت معمولا در آشپزخانه هاي صنعتي استفاده مي شود. بدنه ي اين چرخ گوشت ها از چدن همراه با آبكاري قلع ساخته شده و همين امر سبب استحكام و دوام بالاي دستگاه مي شود.

چرخ گوشت صنعتي امگا

از ديگر چرخ گوشت هاي باكيفيت و محبوب در آشپزخانه هاي صنعتي چرخ گوشت امگا است. اين دستگاه بدنه اي بسيار محكم و موتور قدرتمند دارد و به همين دليل مي توان براي مدت طولاني بدون فرسودگي قطعات از آن استفاده كرد.

باربيكيو سنگي و انواع آن

همانطور كه ميدانيد (باربيكيو به انگليسي BBQ، Barbecue، Bar-B-Q و barbeque) در واقع نوعي روش طبخ است، امروزه به تجهيزاتي كه از آن ها به جهت آماده سازي انواع كباب استفاده مي شود باربيكيو گفته مي شود.

باربيكيو انواع مختلفي دارد، يكي از انواع باربيكيو باغي كه براي ويلا و حياط نيز مناسب است باربيكيو سنگي (Stone Barbeque) است. در حقيقت اصلي ترين تفاوت باربيكيوها در نوع سوخت و متريال به كار رفته در آن ها مي باشد.

راهنماي خريد كالباس بر صنعتي

در حقيقت با كمك اين دستگاه ميتوان حجم زيادي از مواد غذايي را در كوتاه ترين زمان ممكن به شكل دلخواه برش زد. با دستگاه اسلايسر صنعتي ميتوان خوراكي ها را يكدست و هم اندازه آماده كرد.

كالباس بر چيست؟

يكي از انواع اسلايسرها با نام كالباس بر در بازار موجود مي باشدكه از آن براي ورقه كردن كالباس استفاده مي شود؛ از اين دستگاه علاوه بر فست فود ميتوان در فروشگاه ها و مراكز عرضه ي سوسيس و كالباس براي ورقه كردن هم اندازه كالباس با ضخامت دلخواه استفاده كرد.

انواع كالباس بر

معمولا كالباس برها به ۲ گروه صنعتي و فروشگاهي تقسيم مي شوند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد