كار با دستگاه كباب زن

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

كار با دستگاه كباب زن

تاپينگ بستني به عنوان يكي از تجهيزات برودتي به حساب مي آيد. قطعا شما هم در تمامي بستني فروشي ها، لبنياتي ها و كافي شاپ ها تاپينگ بستني را مشاهده كرده ايد. از اين دستگاه به منظور قرار دادن اسكوپ هاي بستني به صورت تفكيك شده و در معرض ديد مشتريان استفاده مي شود.

نگه داري انواع تاپينگ بستني بهداشتي بستني و قرار داشتن آن ها در معرض ديد مشتري از جمله مزيت هاي تاپينگ بستني مي باشد. علاوه بر اين طعم و مزه ي بستني در اين تاپينگ ها هيچ گونه تغييري نخواهد كرد. توجه داشته باشيد در زمان خريد تاپينگ بستني با توجه به كسب و كار خود اقدام به خريد تاپينگ نماييد چرا كه هر چه تعداد لگن هاي تاپينگ بيشتر باشد قيمت تاپينگ بستني نيز افزايش خواهد يافت چرا كه به موتور قوي تري براي خنك نگه داشتن بستني هاي تاپينگ نياز مي باشد.

لازم به ذكر است در ساخت تاپينگ بستني ميوه اي از نورپردازي ال اي دي به جهت جذب بيشتر مشتري استفاده شده است. همچنين تاپينگ بستني داراي شيشه ي دوجداره ي نشكن ضد بخار مي باشد.

آموزش كار با دستگاه كباب زن

پيش تر در مقالهاطلاعات مفيدي را در خصوص انواع كباب زن و فوايد آن در آشپزخانه هاي صنعتي به شما ارائه داديم. همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هاي تهيه ي كباب، سيخ زدن گوشت قرمز يا مرغ مي باشد.

كباب زن هاي برقي و دستي از جمله دستگاه هايي هستند كه با استفاده از آن ها ميتوان كباب هايي يكدست و هم اندازه آماده كرد. اگر سيخ زدن كباب كوبيده به درستي صورت نگيرد قطعا پخت يكنواخت نبوده و قسمتي از كباب سوخته و بخش ديگر خام خواهد ماند.

اموزش كار با كباب زن

طرز استفاده از كباب زن دستي بسيار ساده مي باشد. البته كباب زن هاي دستي در انواع مختلفي توليد و عرضه مي شوند. كباب زن هاي ابتكار استيل در ۲ مدل كباب زن برقي و آبي توليد مي شوند.

مقايسه سرخ كن هاي گازي و برقي

·        تهيه ي سوخاري هاي ترد

  • داغ شدن سريع روغن
  • قابل استفاده با گاز شهري يا كپسول
  • ايمني كمتر
  • قابل استفاده در فضاهاي باز و آشپزخانه هاي صنعتي

دستگاه خميرگير چيست؟

بهتر است ابتدا به تعريف مختصري از دستگاه . به طور كلي دستگاه خمير گير يا خمير كن از جمله اصلي ترين تجهيزات قنادي و نانوايي مي باشد كه از آن به منظور آماده سازي و همزدن انواع خمير نان و شيريني استفاده مي شود.

اين راهنماي خريد دستگاه خمير گير دستگاه داراي يك كاسه يا پاتيل به جهت ريختن آب و آرد و ديگر طعم دهنده ها مي باشد. دستگاه خميرگير به وسيله ي يك چنگك قادر است تمامي مواد را با يكديگر تركيب كرده و خميري نرم آماده كند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد