تفاوت انواع سرخ كن

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲

تفاوت انواع سرخ كن

همانطور كه انواع مختلفي داشته و ميتوان بر روي آن مواد خوراكي از جمله: گوشت، مرغ، ماهي، ميگو و سبزيجات را آماده كرد. معمولا از باربيكيو براي رستوران ، كبابي ها و حتي منازل ميتوان استفاده كرد. براي آشنايي با انواع مختلف باربيكيو ميتوانيد را مطالعه نماييد.

بهترين روش تميز كردن باربيكيو

تميز كردن باربيكيو و كباب پز اگر به صورت اصولي انجام شود در سريع ترين زمان ممكن امكانپذير خواهد بود.  شستن باربيكيو و تميز بودن آن مانع از تغيير طعم و كيفيت غذاهاي مختلف خواهد شد. باربيكيو نيز مانند ديگر تجهيزات پخت و پز بعد از مدتي بر اثر چربي، پسماند غذايي و… كثيف شده و نياز به شستشو خواهد داشت.

لوازم مورد نياز براي تميز كردن باربيكيو

از كه براي تميز كردن باربيكيو بايد خريداري نماييد عبارت است از:

  • اسفنج زبر

حتما از يك اسفنج زبر براي تميز كردن باربيكيو استفاده نماييد، توجه داشته باشيد كه در زمان تميز كردن باربيكيو با اسفنج به دليل زبر بودن آن آسيبي به باربيكيو وارد نشود.

نكات مهمي كه قبل از خريد آبسردكن بايد بدانيد!

همانطور كه ميدانيد آبسردكن ها انواع مختلفي دارند و نكات مهمي كه قبل از خريد آبسردكن بايد بدانيد! كه از نوع استيل و صنعتي آن ميتوان در محيط هاي شلوغ و پر رفت و آمد استفاده كرد. آبسردكن هاي استيل به انواع مختلفي تقسيم مي شوند كه لازم است آن را با توجه به محيطي كه قصد استفاده از آن را داريد انتخاب نماييد.

انواع مدلهاي آبسردكن

بطور كلي آبسردكن هاي استيل به انواع ذيل تقسيم مي شوند:

  • آبسردكن استيل كوچك
    آبسردكن استيل پدالي
  • آبسردكن استيل آني (بدون مخزن)
  • آبسردكن استيل صنعتي

 

سرخ كن بدون روغن و تفاوت آن با سرخ كن هاي معمولي

  • سرخ كن معمولي
  • سرخ كن گازي
  • سرخ كن برقي
  • سرخ كن بدون روغن

يكي از انواع سرخ كن جديد با نام سرخ كن بدون روغن يا رژيمي شناخته مي شود. امروزه بسياري از افراد به سلامت خود اهميت ميدهند و به دنبال غذاهاي لذيذي هستند كه خوشمزه بوده اما به صورت سالم طبخ شده باشد. غذاهاي آماده شده در سرخ كن هاي بدون روغن يا رژيمي اين امكان را به افراد و ورزشكاران ميدهد تا از غذاهاي سوخاري سالم و بدون روغن لذت ببرند.

سبزي خرد كن چگونه كار ميكند ؟

همانطور كه ميدانيد سبزي خردكن ها انواع مختلفي دارند. سبزي خردكن صنعتي به ۲ مدل سطلي و بشقابي تقسيم مي شوند. در انواع مدل هاي سبزي خردكن، تيغه يكي از اجزاي اصلي آن است كه نحوه كار سبزي خرد كن به آن وابسته مي باشد.

چگونه تيغه سبزي خرد كن را تيز كنيم؟

معمولا تيغه سبزي خرد كن بعد از گذشت مدتي خاصيت تيز و بران بودن خود را از دست داده و قادر به خرد كردن سبزي نمي باشد. چنانچه تيغه ي سبزي خردكن تيز و بران نباشد تمامي سبزي ها له خواهند شد. به همين دليل بايد بعد از گذشت مدتي از كاركرد دستگاه و در صورت كند شدن تيغه ها براي تيز كردن آن ها اقدام كنيد.

راهنماي خريد تنور گازي

پخت انواع كيك با تنور گازي يا انواع غذا با تنور گازي به سادگي امكانپذير است. ميتوانيد از مدل خانگي اين تنور براي پخت انواع نان، شيريني و غذا استفاده نماييد.

در مورد تنور گازي بايد بدانيد انواع اين تنور به شرح ذيل مي باشد:

  • تنور گازي بدون سيني
  • تنور گازي سيني دار
  • تنور گازي استوانه اي

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد